Sunday, March 4

[Video] Adengan Panas Dewi Persik Dalam Filem Pacar Hantu Perawan


Kalau macam nie la gayanya pasti akan berlaku apabila Mazfuz Bean jadi Perdana Menteri Malaysia,almaklum  sekarang sudah tukar jadi Parti Akai Serabut.Mahfuz "Mr Bean" Omar ketika ditanya Malaysiakini berkenaan portfolio apa yang bakal dipegangnya jika Pakatan Rakyat menguasai Putrajaya, Mahfuz sambil ketawa besar dan berseloroh:

“Eh, portfolio saya, perdana menteri. Sebab itu saya tak mahu jadi menteri besar. Yang penting bagi saya, menang dulu, kemudian parti akan tentukan siapa yang akan duduk dalam kabinet,” katanya.
Lawak bodoh Mahfuz itu pasti mengundang kontroversi bagi penjilat-penjilat tegar Anwar Ibrahim kerana tidak menghormati keputusan Pakatan Haram yang sebelum ini telah bersetuju menobatkan Anwar Ibrahim sebagai PM sekiranya PR berjaya menawan Putrajaya.
Lagipun sudah tidak ada calon lainkah yang lebih berwibawa? Takkanlah seorang yang berkelulusan Lower Certificate of Examination (LCE) dan bekas penjaga stor dinobatkan sebagai Perdana Menteri. 
Dewi Persik terlihat dengan jelas sedang mandi. Artis itu sesekali menghadap ke samping kiri dan kanan, menggoyang-goyangkan badannya, lalu duduk seperti orang kencing. Air pancuran yang mengalirr dari atas kepalanya membasahi seluruh tubuhnya.

Lebih kurang seperti itulah isi video berjudul Video Dewi Persik Sedang Mandi yang saat ini menjadi tontonan baru di YouTube.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive