Monday, April 9

DAP BUAT HAL LAGI, PEDUDUK SG ARA PROTES PROJEK GONDOL BUKIT? @dzainalabidin


Projek " Istimewa" yang diluluskan baru-baru ini oleh Kerajaan Negeri Pulau Pinang. Dulu, tak dibenarkan dan dilulus utuk buat sebarang pembangunan di bukit tersebut atas sebab keselamatan penduduk sekitar. Tetapi telah diberi kelulusan baru-baru ini untuk membina 14 blok condo ( 508 unit) dan 90 unit bangalow atas sebab 'projek istimewa". Saya memang bersetuju dengan komen ahli Majlis Pulau Pinang, Lim Mah Hooi. Beliau meluahkan perasaan kesal di mana kerajaan negeri sekarang sentiasa membuat keputusan tanpa persetujuan daripada majlis perbandaran. 

 

Dulu, kerajaan negeri BN tak memberi sebarang kelulusan untuk pembangunan di tapak bukit tersebut atas sebab keselamatan, tetapi apa yang berlaku sekarang, kerajaan negeri DAP memberi kelulusan kepada pemaju untuk buat pembangunan atas sebab "projek istimewa" Projek isitimewa" yang melingkungi 80 ekar akan dibina oleh pemaju ialah 508 unit condo ( 14 blok ) dan 90 unit bangalow.

 





MKP Ayat Sempoi ; Ramai dah meluat dengan sikap Guan Eng nie sampai depa nie bersuara.....




No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive