Tuesday, April 24

GAMBAQ ANUWAR KANTOI BERSAMA SAMSIDAR LOLIPOP


Dah terbukti gambar nie yang depa e-mail dekat MKP dakwaan yang sah menyatakan Anwar dan Samsidar memang melakukan perbuatan terkutuk iatu makan ice-cream yang hanya diketahui oleh orang dewasa....Aksi seterusnya masih lagi kabur dan akan didedahkan kemudian.Apa kejadah pemimpin macam nie sudah terbukti sikap yang sungguh memalukan dengan aksi skandal bersama bini kawan sendiri.


Pita rakaman video sex yang melibatkan ketua umum pemimpin pembangkang Anwar Ibrahim dan Shamsidar Taharin, isteri kepada pemimpin PKR Azmin Ali dijangka akan meletup tidak lama lagi.

Video seks, yang dikatakan untuk menunjukkan Anwar dan Shamsidar mempunyai oral seks, telah menjadi topik yang paling hangat.

Pita video telah diserahkan oleh S.Nallakaruppan - yang menghadapi saman RM100 juta yang difailkan terhadapnya oleh Anwar hanya beberapa jam yang lalu kepada peguamnya, Muhammad Shafee Abdullah yang turut dihadiri wakil media.

Katanya kepada peguamnya di kompleks mahkamah Kuala Lumpur “take care of this properly” dan menyerahkan pita dalam sampul berwarna coklat.

Nalakaruppan berkata beliau akan mendedahkan kandungan video di mahkamah, tetapi apabila didesak oleh wakil media apa kandungan video tersebut, beliau berkata: "Ice cream".

Hubungan sulit di antara yang Anwar dan Shamsidar telah lama dibicarakan secara terbuka oleh umum.

Azmin telah dituduh "mengorbankan" isterinya untuk mendapatkan kasih sayang Anwar dan tidak pernah menafikan hubungan antara isterinya dan Anwar, kecuali dalam seri ceramah politik longkangnya.

MKP ayat sempoi ; tunggu apa pulak anwar nak kelentoog pasal nie.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive