Thursday, April 12

SHAM KAMIKAZE TAMBAH CAWANGAN?




Inilah dunia artis bila dah mampu tak salah apabila nak tambah lagi satu cawangan.Akan tetapi sikap menafikan itu membuatkan peminat tertanya-tanya?Mungkin sikap tidak mahu menghebohkan ada sebabnya,hanya tuan punya badan saja yang tahu ialah hati manusia mana kita boleh baca.Kecualilah Puak gerembolan Parti Ajaran Sesat depa nie pandai buat benda yang boleh menyesatkan orang lain.

Sham Kamikaze pantas tampil & menafikan dakwaan itu selain berasa kecewa kerana dengan apa yang beliau lakukan sekarang, ada juga gossip yang melanda.

Menurut sumber kami, identiti isteri kedua Sham Kamikaze telah lama di’kenalpasti & wanita itu bernama Nurul Halimin Md Salleh yang berusia 32 tahun — mereka sah bernikah 16 Januari yang lalu.

Nurul Halimin atau lebih mesra di’panggil Min ini merupakan kakak kepada penyanyi Maulana dari Akademi Fantasia 8 (AF8) & wanita yang di’dakwa janda anak satu ini merupakan seorang yang aktif di’Twitter.

Menurut sumber kami lagi, pernikahan Sham Kamikaze dengan Nurul Halimin masih belum di’ketahui oleh isteri pertama & keluarga Sham Kamikaze sendiri.

Bagaimanapun kami puji sikap Sham Kamikaze mengambil keputusan untuk berkahwin dengan wanita yang bergelar ibu tunggal untuk membela nasib.

Jika identiti isteri kedua Sham Kamikaze ini benar seperti di’dakwa — menjadi satu persoalan kepada lelaki ini masih mahu merahsiakan perkahwinan kedua beliau sedangkan ia’nya suatu perkara yang baik?Sumber dari ROTIKAYA.

MKP Ayat Sempoi ; Sokong apa yang dibuat oleh Sham nie,Bagus jugak jangan jadi macam Badrul Toya Mak Amin konon nak bagi takzirah pukul 3 pagi tapi pakai kain tuala apa kejadah nie semua.Siap rembat bini orang lagi......MKP pun nak tambah cawangan akan tetapi apa nak buat bini tak takut dekat MKP!!!!!


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive