Saturday, April 14

VIDEO DEMO MAHASEWEL KURANG AJAQ?

Terbayang kalau macam nie cantiknya izzah.Tak guna jugak cantaik pada paras rupa akan tetapi perangai macam setan menjadi salah satu perancang kepada demo petang tadi,Berikut MKP ambil dari Jinggo-fotopages.


Demo mansuh PTPTN tak dapat sambutan


Kira-kira 300 mahasiswa berkumpul dan kemudiannya berarak menuju ke pusat membeli belah Sogo sebagai tunjuk perasaan bagi menuntut pinjaman Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) dimansuhkan.

Mereka mula berkumpul di perkarangan Masjid Jamek sekitar jam 2 petang.

Perhimpunan diketuai aktivis mahasiswa Adam Adli Abdul Halim dan pemimpin Solidariti Mahasiswa Malaysia itu turut disertai NGO Gabungan Anak Muda Pantai Timur.

Turut kelihatan pemimpin pembangkang, Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar, Ahli Parlimen Batu, Tian Chua dan Ahli Parlimen Sungai Siput, Dr D Jeyakumar.

SMM sebelum ini menyasarkan 5,000 mahasiswa dan 'mangsa' hutang pinjaman PTPTN turun menyertai himpunan itu.


1 comment:

Muhammad Naguib bin Kaharudin said...

Kenapa ramai wajah2 bukan macam mahasiswa jer...lebih macam kutu-kutu berahak...kalau betul mahasiswa tapi perangai mcm kutu jer tak nampak cam intelectual pun...

Bro tolong add link http://gombakgempur.blogspot.com/

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive