Wednesday, April 18

DATUK AZEEZ RAHIM BANTU MENANTU P. RAMLEE?


MKP boleh menarik lafaz lega apabila Kelab Putra 1Malaysia membantu menantu kepada P. Ramlee yang sebelum ini dilaporkan didalam media arus perdana tentang kesukaran membayar cukai pintu rumah.

Kini Suria mampu menarik nafas lega apabila Pemuda UMNO Malaysia, SENIMAN dengan bantuan Menteri Wilayah Persekutuan Raja Nong Chik berjaya mencari jalan penyelesaian dengan pihak DBKL di mana DBKL bersetuju untuk memberi potongan sebanyak 50% cukai pintu yang tertunggak.

Manakala baki sebanyak 50% lagi akan dijelaskan kepada pihak DBKL oleh Ahli Majlis Tertinggi UMNO Datuk Azeez Rahim Pengerusi Kelab Putera 1Malaysia.

Walaupun begitu ada pihak yang mengatakan Kelab Putra dan Pengerusinya Datuk Azeez Rahim ingin mengambil publisiti murahan .Bagi MKP itu semua tuduhan tidak berasas dan ada agenda disebalik.Membantu sesama Islam dan menghargai pengorbanan yang telah dilakukan oleh P.Ramlee menaikan nama Malaya pada waktu itu tiada nilainya jika diukur dengan wang ringgit.Kalau nak cerita apa yang telah kelab Putera 1Malaysia bantu rakyat malaysia rasanya sampai esok pun tak habis nak taip.


Selain masalah rumah berjaya diselesaikan, bantuan kepada anaknya turut diberikan agar pelajaran mereka dapat disambung semula.

Bagi memastikan keluarga ini tidak lagi berhadapan masalah kewangan, dana perniagaan turut diberikan dengan harapan punca pendapatan dari perniagaan itu nanti dapat menampung segala kos kehidupan mereka 3 beranak.

Selain itu Exco Pemuda UMNO Malaysia selaku Pengerusi Biro Kebudayaan & Kesenian Pemuda UMNO Saudara Jamawi Jaafar bermurah hati untuk menanggung segala kos cukai pintu yang akan datang secara peribadi.


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive