Saturday, April 7

FASHA HANG PELUK SAPA PULAK,KENA PUKUL LAGI ?


Apa dah jadi nie Fasha.Awat sampai macam tue hang dok buat tak elok peminat tengok.Bukan apa nanti keluaq pula tomahan macam-macam tok sah dok bagi malu orang Penang tau.

La abang Pie ka hang peluk,tak pa kalau macam tue.


Kena Pukul Apa cita pulak nie...

Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Seri Kembangan, Ean Yong Hian Wah cedera ditumbuk, dipercayai dilakukan oleh dua lelaki selepas selesai makan di sebuah restoran di Jalan Sekolah Kampung Baru di sini, awal pagi tadi.

Dalam kejadian kira-kira jam 12.45 pagi itu didakwa berpunca daripada rasa tidak puas hati dengan tindakan kerajaan Selangor dan Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) memindahkan penjaja haram pasar lama Seri Kembangan yang ditempatkan semula di pasar rakyat Jalan SK 6/1.

Insiden yang berlaku di hadapan 20 ahli jawatankuasa DAP Seri Kembangan dan beberapa pelanggan restoran itu dikatakan terlalu pantas, dan dipercaya telah dirakam oleh kamera litar tertutup (CCTV) premis makanan berkenaan.

Beliau yang juga Exco Pembangunan Kampung Baru dan Penyelesaian Kilang Haram Selangor itu berkata , kejadian terbabit berlaku kira-kira jam 12.10 pagi sebaik sahaj selesai menghadiri perbincangan dan makan malam di restoran Jalan Sekolah, Kampung Baru Seri Kembangan.

MKP Ayat Sempoi ; La kena pukul mesti ada yang tak kena.DAP nie kaki putaq alam kat Penang dah banyak kali depa dok kona.

1 comment:

my said...

jom tonton pelbagai saluran tv dari dalam dan luar negara seperti Discovery Turbo.Discovery World Hd.Discovery Channel.History Channel.Astro Ria.Astro Prima. Astro Oasis.Tv3.Tv2.Bernama Tv.Al Hijarah Tv dan banyak lagi secara percuma di > http://setcast.blogspot.com/2012/04/live-streaming-malaysia-tv-tv-online.html ,anda jugak boleh mendengar pelbagai siaran radio Online malaysia di > http://setcast.blogspot.com/2012/03/malaysia-radio-online-listen-live.html secara percuma ,jom terjah

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive