Monday, April 9

JOM KITA TENGOK BILA TANPA DISOLEK DAN TERPAKSA DISELAK?

Syahrini

Luna Maya

Kris Dayanti 

Nia Ramadhani

Marsha Timothy

Revalina S. Temat

Cuba teka sapa nie????
Orang Buta Tuli Saja Tak Tahu Cerita Azmin Dan Shamsidar

Baik Azmin mahu pun Shamsidar kedua-duanya cuba membuat pekak badak dengan cabaran-cabaran yang dilemparkan terhadap mereka dengan harapan kisah jelik keluarga mereka akan dilupakan begitusaja.

Tidak sekali pun Azmin tampil menjelaskan mengenai saham-saham luar biasa yang dimilikinya danisterinya dan tidaksekali pun Shamsidar membela dirinya apabila dikaitkan dengan Anwar.

Malah Anwar sendiri tidak pernah menyentuh isuShamsida rsecara langsung.

Tetapi, apabila diasak oleh media tanpa henti, Azmin akhirnya terpaksa bersuara jugawalaupun suara yang keluar terdengarnya ring bercampur garau dan sengau semacam. Azmin menjawabl ebih kurang begini, “orangbuta, tuli saja yang tak tau cerita I.…Aauuww!”

Pihak yang mencabar, termasuk ahli-ahli Pakatan Rakyat sendiri tidakberpuas hati dengan jawapan Azmin dan mempertikaikan bilakah masanya Azmin menjelaskan kepada rakyat berkenaan semua tuduhan yang dilempar kepadanya dan isterinya. Kerana seingat semua Azmin tidak pernah menjelaskan apa-apa selain menafikan sahaja.


1 comment:

BANGSAT said...

isteri seorang tapi ader berjuta juta duit

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive