Monday, April 9

PENARI TIANG DI PERMATANG PAUH?


Terkejut beruk MKP bila dapat tau kata kt Permatang Pauh ada penari tiang.Biaq betul?Pada mulanya tak pecaya jugak akan tetapi bila dah pi tengok dengan kepala mata sendiri mau tak mau kenalah pecaya bukti dah depan mata.Pak Sheik apa dah jadi nie hang dok kata kat orang tak baguh tapi tempat sendiri dah ada macam nie.apa kejadah punya bangsat nak menjual maruah bangsa sendiri sampai boleh biaq benda tak elok macam nie ada kat Perlimen Permatang Pauh.Mana tidaknya yang menari tue pun bukan orang lain Melayu jugak dah?



Penduduk setempat kawasan berkenaan tempat lokasi pub ini adalah melayu.Nak pelingkup anak muda melayu pun bukan begini caranya Pak Sheik.Nampak sah Pak Sheik nie dah termakan dengan tusukan DAP supaya melingkupkan anak melayu nie.........Celaka sungguh.





No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive