Sunday, April 1

ADA LAGI RAKYAT MALAYSIA MENJADI AHLI UMNO JIKA MACAM NIE?



Salah siapa,sampai macam nie depa buat dekat bendera UMNO.Siap berjudi pulak dengan sabung ayam....Kalau gambaq sabung ayam nie dekat KL mungkin tak ada tapi rasanya kalau kt Kelantan tue mungkin jugak?Nampak gayanya lepasPRU 13, MKP kena tutup kedai la.................

Yang nie pulak apa cerita derrrr?

Bekas penjaga gol kebangsaan, Khairul Azman Mohamed hari ini menyerahkan borang menyertai Umno menerusi cawangan Penampang.

Borang keanggotaan penjaga gawang skuad bola sepak Sabah itu diserahkan kepada Setiausaha Eksekutif Badan Perhubungan Umno negeri, Senator Datuk Kadzim Yahya di Bangunan Umno di sini.

Khairul berkata, beliau memilih untuk mengikut jejak langkah arwah ayahnya Datuk Dr Mohamed Taib yang merupakan Anggota Parlimen Kuantan yang pertama
sekitar lewat tahun 60-an, bagi meneruskan perjuangan dalam Umno.

"Saya sebenarnya sudah lama mahu menyertai Umno tetapi masa tidak mengizinkan kerana saya begitu aktif dalam sukan bola sepak. Hanya apabila saya 'pencen' barulah saya mengambil keputusan untuk menyertai Umno," katanya selepas majlis penyerahan borang keanggotaan itu.

Sementara itu, Kadzim berkata, kemasukan bekas bintang bola sepak kebangsaan itu menunjukkan bahawa Umno kini diterima oleh semua pihak termasuk ahli sukan dan berharap lebih ramai lagi ahli sukan negeri menyertai Umno.

Beliau berkata, setakat 31 Disember lepas, Umno Sabah mempunyai 496,500 anggota, sekali gus menunjukkan Umno kini semakin kukuh di negeri itu.

MKP Ayat Sempoi ;Sempena Aprilfool nie tak salah kot pekena orang umno sekali-sekala....

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive