Wednesday, April 4

GADIS INI PUNCA SAFEE SALI BERCERAI?


Sumber ada mengatakan, gadis Indonesia yang dikaitkan dengan safee sali itu mempunyai rupa paras yang menarik dan mirip-mirip seperti penyanyi wanita Indonesia popular, Kris Dayanti. Oleh kerana Safee berjauhan dengan isterinya, dikatakan perkenalan dengan gadis tersebut memberikan peluang kepada gadis Indonesia itu menjaga dan mengambil berat tentang diri Safee.

Wow..memang tak tahan kalau memang benarlah Kris Dayanti si wanita itu..tapi benarkah keruntuhan keluarga Safee Sali adalah disebabkan wanita misteri seakan-akan Kris Dayanti tu? Kepada semua pembaca jangan buat sebarang spekulasi ok.. Sumber

Cerita ini diambil dari blog MyNewsHub> yang mengkhabarkan bahawa blogSuaraPakatanRakyat> melaporkan yang Ummi Hafilda mempunyai gambar isteri Azmin, Shamsidar berpelukan dengan Anwar diatas ranjang.

Cerita ini merupakan titik permulaan yang lebih besar dimana gambar tersebut masih terang dan jelas, walaupun sudah melebihi 12 tahun.

MyNewHub melaporkan juga yang Ummi Hafilda Ali tidak akan teragak-agak untuk mendedahkan gambar yang dikatakan mampu mengoncangkan karier politik Anwar Ibrahim dan abangnya sendiri, Azmin Ali.

Pada hakikatnya, Ummi masih lagi teragak-agak untuk mendedahkan gambar tersebut seperti kata beliau;

“Apatah lagi Azmin…dia abang saya, darah daging saya, saya tidak mahu dia diaibkan dalam keadaan begini tetapi nampaknya dia tidak serik-serik dengan perbuatannya itu”

“Saya akui mempunyai ‘gambar’ yang dimaksudkan dan boleh mendedahkannya bila-bila masa saja…tetapi sudah tentu ia tidak akan berlaku sekiranya dia (Azmin) bertaubat dan kembali ke pangkal jalan,” – Ummi Hafilda.



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive