Monday, April 9

TUAN IBRAHIM TUAN MAN BODO TAK BOLEH AJAQ?


Nie nak habaq kat hampa video dari ceramah yang dibuat sabtu malam di Permatang Pasir oleh Hassan Ali mengenai Ketua Penerangan PAS pusat yang mangkok hayun mengenai isu murtad di Selangor.Apa punya kejadah nie Penerangan PAS puasat kalau dah bangang ahli dan pengikutnya lagilah 10kali bangang dan bengap kerana mendapat penerangan yang macam haram jadah.

Ceramah Selamatkan Akidah & Pertahankan Islam anjuran GABUNGAN yang dipimpin oleh Bekas Ketua Pemuda PAS PP , Ustaz Hafiz Nordin yang menampilkan YB Datuk Dr Hassan Ali Pengerusi JATI dan Ustaz Ismail Mina Ahmad , Pengerusi MUAFAKAT .

Kehadiran umat Islam di Permatang Pauh dan sekitarnya memang cukup luar biasa sekali demi pertahankan Islam , Raja dan Melayu . Dianggarkan 5 ribu orang hadir membanjiri ceramah anjuran malam tadi .

Didalam ceramah tersebut, Haji Ismail Mina yang juga merupakan Presiden Muafakat dan bekas sahabat karib Datuk Seri Anwar Ibrahim mendedahkan, persoalan akidah masyarakat kini telah terpesong akibat dari perbuatan halus yahudi di Malaysia.

Menurut beliau, ejen-ejen asing kini berselindung di sebalik parti politik pembangkang yang berusaha untuk mengucar kacirkan umat Islam di negara ini.

Selain itu , pihak NGO GABUNGAN juga mendedahkan NGO pemikir Anwar iaitu Institut Kajian Dasar (IKD) telah menerbitkan buku-buku mengenai agama Islam yang jelas terpesong sama sekali dan ditulis pulak oleh orang yang berfahaman liberal . Malah buku-buku disebarkan oleh PKR sendiri kepada ahli-ahli mereka .

Dr Hassan Ali pulak dalam ceramahnya banyak mendedahkan ancaman murtad yang berleluasa untuk memesongkan akidah umat Islam . Selain itu, beliau juga mendedahkan sikap parasit-parasit dalam PAS yang turut bersekongkol dengan pemimpin kafir dalam menjahanmkan umat Islam .

Malah beliau juga persoalkan adakah PAS di Permatang Pauh bersetuju bukan Islam menjadi Timb Presiden PAS seperti yang dicadangkan seorang parasit dalam parti mereka ini .

MKP Ayat Sempoi ; Terkejut tengok suasana semalam,Walaupun disabotaj bergelap tetapi depa tak berganjak dari kerusi dan dengaq sampai habis ceramah tue.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive