exponegaraku

Saturday, June 22

18SX APA HAL MAMAT NIE SAMPAI NAK HISAP K#TE PULAK @PDRMsia


Apa dah jadi dengan mamat nie memalukan Melayu saja. Macam-macam karenah anak remaja zaman sekarang hingga perbuatan mereka kekadang tak masuk akal. Kerana bola punya pasal mamat sengal nie sampai menjatuhkan maruah dirinya sendiri.

Generasi muda yang antikerajaan dengan berani menggugat ketenteraman negara dan parti pembangkang juga merestui 'perjuangan' sesat ini. Kenapa bangsa lain sudah berani naik 'tocang'? Ini semuanya kerana perpecahan bangsa Melayu itu sendiri.

Malangnya negara yang aman ini telah diganggu-gugat oleh pengkhianat negara yang jiwanya kotor dan nafsunya besar untuk mencapai impian menakluk Putrajaya sedangkan hakikatnya perjuangan telah tamat.

Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) telah berlalu lebih daripada sebulan dan mandat telah diberi kepada Barisan Nasional (BN) sebagai parti yang memerintah. Jadi apa yang hendak disalak lagi?

MKP meminta kerajaan agar tidak lagi bertolak ansur dengan kerenah 'pengacau jalanan' dan juga 'pengganas' alaf siber. Jika dibiarkan nanti akan menjadi punca pergaduhan kaum.

Kita orang Melayu dan beragama Islam wajib bersatu dan jangan lemparkan maruah kita ke lembah kehinaan.

Terbaca MKP dalam satu hadis nabi: "Orang-orang yang beramal soleh dan baik akhlaknya, jika Allah SWT hendak menaikkan darjatnya, maka darjatnya lebih tinggi dari darjat malaikat. Tetapi, sekiranya Allah SWT hendak menghinakan hamba-Nya, maka darjatnya lebih rendah daripada binatang." Jadi anda nilailah sendiri.

5 comments:

Anti PR said...

Itulah mentaliti Nuar yg suka LGBT. Melayu akan hancur disebabkan manusia bangsat sptnya.

Anonymous said...

pendapat aku mudah je....lagi najib diam buat tak tahu, lg hebat manusia gila tak reti bahasa akn bercakap dan berbuat biadap menggunakan nama dia wpun kedudukan dia tertinggi sbg ketua pemerintah negara bertuah ini, remaja belasan tahunpun berani mempermainkan nama najib sbg pm krn mrk dok tngok org tua yg sewenang2 memperlekeh dan permainkan nama najib tak ada siapa yg larang atau dikenakan tindakan, ORG YG RAPAT DGN NAJIB TOLONGLAH NASIHATKAN BELIAU AGAR TOLONG JAGA NAMA BAIK DIA AGAR TIDAK TERUS DIPERLEKEHKAN, JIKA TIDAK BENAR, TERUS HAMPUK AJA KEPALA MANUSIA YG SAJA NAK MAMPOSSSS TU, JGN DAYUSLAH NAJIB OIIIIIIII

Harimau Kumbang said...

Sebenar nya target dia adalah Al Juburi...kut di jemput jd budak kopi..

Anonymous said...

Salam, Mamat Bego ni memang bangang. Anak sapa la ni... jagalah maruah diri dan ibu bapa. Sedih sungguh kerana ada orang Melayu macam ni... Tak belajar agama Islam ke??????

Anonymous said...

buat apa nak isap kote najib...tak dpt duit..pi la isap kote bengkok...berjuta bebbbb..hang bagi je sodokkkkkkk......cocokkkkkkk byk kali..

kesian betul la emak bapak hang....tak kan ada emak ayah nak lihat anaknya golongan LGBT.. nanti Allah tanya...hai malaikat siapakah ibubapanya.....mmmmmmmmmmm

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive