Monday, June 17

LIM KIT SIANG MENYIBUK KETIKA LAWATAN @Zahid_Hamidi


Apa jawatan Lim Kit Siang didalam Kerajaan Negeri Pulau Pinang? Itu persoalan yang bermain difikiran MKP ketika lawatan Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Zahid Hamidi ke Pulau Pinang sebentar tadi. Jika Lim Kit Siang menjadi Ahli Parlimen di Pulau Pinang MKP tak kisah. Itu hak beliau sebagai ahli parlimen. Tapi sekarang Lim Kit Siang menjadi Ahli Parlimen di Gelang Patah.


Nampak sangat Keluarga Lim nie gilakan Publisiti. MKP tak pertikaikan Lim Guan Eng hadir kerana jawatannya sebagai Ketua Menteri. Tapi Kenapa dibawa Cinabeng yang pernah berkata "PErgi Mampus sama Melayu".


Datuk Seri Zahid Hamidi Menteri Dalam Negeri, Lim Guan Eng Ketua Menteri Pulau Pinang, Dato' Abd Rahim B. Hanafi Ketua Polis Pulau Pinang dan Datuk Dr Zahari Noor Forensik Hospital Pulau Pinang di tempat kejadian runtuhan rod penebat kilat di Jalan Macalister, hasil perbincangan yang dijalankan bersama lain-lain jabatan terlibat mengesahkan kematian mangsa usaha mencari mangsa yang tertimbus diberhentikan dan pihak polis akan melakukan inkues.


4 comments:

Anonymous said...

Dah takut dengan ketegasan Datuk Seri Menteri Dalam Negeri,maka buat baik lah. Keep your friends close and your enemies closer. Faham sangat lah perangai kau ni LKS.

Anonymous said...

Perasan dan syok sendiri...

Anonymous said...

agaknya dia ingat bila PP tu anak dia yang memerintah & dia pun anggap PP tu negeri dia yang punya, dia pun sibuk nak tumpang glamour jugakla bila menteri KDN datang melawat. Wat sakit mata je... hari tu yg pemandu lori berbangsa islam yang mati takde pulak dorg sibuk nak g melawat mangsa..tp ni yang kat dlm runtuhan tu cina dorang sibuk pulak.. kan rasis tu namanya... DAP mmg rasis...

Melayu Raya said...

Zahid perlu beringat, depa baik ada makna tuuu...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive