exponegaraku

Monday, June 3

SURAT CINTA DARI KETUA MENTERI SABAH BUAT NURUL IZZAH..........

Apa yang membuatkan Nurul izzah meroyan hingga ke hari ini. Sudah tentu peristiwa ngeri buat dirinya apabila dihalau keluar dari sabah. Pemimpin PKR nie memang bila kena batang hidung mereka sudah pasti akan menghebohkan Satu Malaya mengatakan mereka tindas. Itu dah macam SOP dan pihak yang pertama disalahkan sudah tentu BN/UMNO.

Terbaru MKP mendapat surat yang telah dikeluarkan oleh Pejabat Ketua Menteri Sabah mengenai nama pemimpin pembangkang yang tidak dibenarkan masuk ke Sabah.


Kerajaan Sabah melarang Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar daripada memasuki negeri itu pada Khamis itu kerana kehadiran beliau boleh menjejaskan keselamatan dan keamanan di negeri itu. 
Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman dalam satu kenyataan pada Sabtu berkata, kerajaan negeri tidak mempunyai masalah dengan tokoh pembangkang untuk memasuki negeri ini seperti yang terbukti menjelang pilihan raya umum baru-baru ini. 
Beliau berkata, Sabah turut mengalu-alukan mereka yang “menghormati masyarakat awam, di mana ada undang-undang dan perintah untuk menegakkan keamanan dan keharmonian.” 
“Bagaimanapun, jika kita mempunyai sebab untuk mempercayai bahawa kehadiran anda di sini akan menimbulkan ancaman kepada apa yang dinikmati oleh Sabah selama ini, anda tidak dialu-alukan di sini,” katanya dalam kenyataan itu. 
“Kami mempunyai sebab untuk mempercayai bahawa niat Nurul Izzah untuk datang ke Sabah kali ini mungkin tidak seperti tidak bermaksud apa-apa kerana beliau atau rakan-rakan pembangkangnnya akan menjadikan sebegitu,” kata Musa.
MKP Ayat Sempoi : Surat diatas nampak macam tak "Real" mungkin jugak palsu.....?


7 comments:

Carlos Santiago said...

bodoh betul. nurul izzah tu pendatang asing ke. militan ke. bangang.

macai umporno ni kenapa bengap sangat.

Anonymous said...

Hang yg bahlol bin tolol bin bahalol..org sabah cerdik dia tau sape mat jah sebenarnya.. Bukan mcm hang mudah dibodoh macai pakatan...

Nurul tu memang org yg dtg dr semenanjung ke sabah.. Jadi pendatang yg tak dialukan....ada faham bongok

Anonymous said...

Rakyat Malaysia dilarang .... Warga asing dialukan .... Teruk bebeno perangai ....

Anonymous said...

Wei Carlos Santiago bangang...
Aku dah byk kali tgk komen ko yg bebal ni! Nurul Izzah ni mmg bkn pendatang asing, bukan militan yg terang2an kita nmpk, tapi dek kerana perbuatan papanya Anwar Al-Juburi yg membuatkan peristiwa Sabah diceroboh pengganas dulu la yg membuatkan KM Sabah halang dia ni jejak bumi Sabah! Ada paham? Bongok...
Live @ Rusia la sangat ko ni...mintak2 ko kena tembak dgn miitan kat sana!

Matkilau penang said...

Carlos Santiago, orang yang tak paham undang-undang. Ketua menteri mempunyai sebab yg menghalang Nurul masuk. Itu kuasa mutlak ketua menteri.
Carlos Santiago nie taksub membela Nurul padahal nurul pun tak kenal dia...huhuhu Kesian

Anonymous said...

Carlos Satiago.....anda keterunan yg paling bahalol dalam dunia ni.....mereka2 ni lagi bahaya drp. PATI DAN MILITAN....

Anonymous said...

Mereka ini semuanya ialah pelacur tali barut pengkhianat agama bangsa dan negara dan adala dajjal kecil yg Allah sudah terang2 bgtau kpd umat manusia akan bila kedatangan mereka.
Salah satu petandanya d mekah sudah naik bangunan2 tinggi d bina mengeliling masjidil haram.
ADA FAHAM

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive