RAPID

Tuesday, June 25

MELAYU PULAU PINANG BODOH!!!!! JILAT LAGI PUNGKOQ ANWAR........... KESIAN DEPA...?


Lebih kurang 200 peniaga MELAYU Uptown Bandar Perda,Bukit Mertajam Penang berhimpun membantah cadangan merobohkan gerai mereka oleh Majlis Perbandaran Seberang Perai (MPSP). Masing-masing telah menerima notis dari pihak majlis untuk merobohkan premis mereka.


Sebelum ini semasa BN memerintah, mereka berniaga dengan aman damai tanpa sebarang gangguan dari pihak berkuasa.

Apalah nasib peniaga melayu ini. Hanya memasang khemah yang bukannya struktur kekal, habis hendak dirobohkan oleh penguatkuasa MPSP berbangsa melayu yang hanya menurut arahan dari pihak atasan.
Adun Seberang Jaya boleh tolong Ke? Barang peniaga dah kena angkot?

Perniagaan orang melayu semakin mendapat perhatian ramai pengunjung di Uptown Bandar Perda terutamanya di malam minggu bakal terjejas dek sifat kejam dan irihati Guan Eng melihat melayu maju berniaga.

Jahanam Guan Eng dah serupa macam Zionist Yahudi!

Pecacai pakatan semua, masihkah anda butakan mata, buta kan hati melihat penganiayaan yang telah dilakukan oleh rejim DAP di bawah Guan Eng ini?

Begini lah nasib melayu yang bakal menimpa lebih teruk lagi sekiranga orang melayu menyerahkan pemerintahan kepada PR...

Pepatah berkata jangan biarkan nasi menjadi bubur, jangan kerana marahkan nyamuk habis kelambu dibakar.

12 comments:

Anonymous said...

Baru ada akal...padan muka...
Saya suka...saya suka...saya sukaporn...

Kikikiki...

Anonymous said...

Padan muka

Anonymous said...

Tokonglah pi lah sembah,masa PRU 13 budak-budak melayu kibar bendera DAP, yang peliknya orang PAS.

Anonymous said...

Cina balas dendam sebab Melaka tutup Jonker street

Anonymous said...

aikk.. cakap mcm tak fikir...dah tu sebelum DAP take over Penang, bukan GERAKAN under BN ke yg perintah Penang? ketua menteri pun cina kot yg pegang sebelum DAP. apa bodoh nya ingat umno penang melayu ke yg pegang penang sebelum DAP? sama je 2x5, kaum cina jugak. hahahah baik kau tak payah la nak cari salah orang lain -cybertrooper atas pagar-

Anonymous said...

macai2 pr kata semua ni fitnah dari umno betul ke?dan yg berdemo bukan dari peniaga kat situ?http://azmieyusoff.blogspot.com/2012/10/umno-kantoi-200-peniaga-melayu-uptown.html,tolong siasat dgn lebih lanjut,

Matkilau penang said...

salam sahabat,

yg bagi link tue kisah lama 2010,tp ini terbaru punya....

Anonymous said...

tu la pas bodoh..melayu sana yg ikut bontot nuor rasa akibatnya...di melaka jln sesak abissss..di penang melayu angkat roket..tempat tu ada org angkat roket..tak kan balas dendam kat org angkat roket.

dah guna..tendang la..cina dap dr dulu gitu..hanya melayu pakatan yg percaya
mana nuor pok nik husam sabu..tu kan penyokong kuat dap..

dap kan dah biasa aniaya melayu kat penang..

Anonymous said...

tu la hang..org kata aniaya melayu meniaga..memang dulu gerakan tapi org melayu tak la dihalau...tanah tak la dirampas...lesen tak la susah... org kata dap tindas melayu..mana org nuor pas.. kata nak bela rakyat..ni kan sesama islam..

Anonymous said...

tunggu la 5 tahun lagi...angkat la lagi bendera roket tinggi tinggi...belum lagi berkuasa baru penang aje...tanggung sendiri...nuor dah kaya pas angguk angguk kat dap.

ada lagi tu org melayu pakatan marah kat Umno sebar kisah ni...masih nak jilat bontot cina dap walau yg dianiaya melayu islam....sedihnya la

Melayu Raya said...

Nak kata bodo kesian kat depa,tapi memang macam tu nak buat cam na?

praha2 said...

Eden dongar banyak coriyo mengatokan LGE bagus memeritah. Semuo adil. Nah oran melayu cam mano? adil ko? Eden asih dongao roboh gorai jo. lain kali undu lah PR lagi. Ini lah marah kan UMNO buang BN. Dalam dunio ni tak ado korajaan yang 100% perfect. Yang perfect ialah ALLAH SWT. Ia eden pun kritikus yo tontang gayo siNajib ni memerintah. Tapi ingat olih sobab UMNOlah oran melayu bolih bernafas. nak harapkan Pas lihat apo jadi Kodah? sati ponggal Pas memeritah Kodah linkup nogori tu. Papa kedano. Kito lihat pulolah PP nanti akan jadi Singapura dilanggar todak. Melayu disano tak punyo kampong. Habis hak melayu dikuasoi olih PAP bapak kepado DAP

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive