Saturday, June 8

@MukhrizMahathir BUAT HAL LAGI KAT KEDIAMAN RASMI SRI MENTALOON.......


Apa dah jadi baru saja ditabalkan menjadi Menteri Besar Kedah dan mula nak buat hal dengan buat kuliah mengikut acuan PAS sebelum nie. Kenapa nak ikut seperti PAS? MKP diberitahu bahawa ini adalah amanat dari Tan Sri Azizan Razak mantan MB Kedah supaya Program Kuliah diteruskan untuk rakyat Kedah. 

Tersebar fitnah kuliah agama di Sri Mentaloon, telah diharamkan oleh Menteri Besar Kedah, Dato Paduka Mukhriz oleh orang yang mengaku Islam didalam Blog penyokong PAS Taksub nak mampus. Padahal yang berlaku adalah sebaliknya.


Berikut adalah Tweet dari MB Kedah sendiri. Kuliah pagi ini dengan tazkirah oleh YBhg Sahibul Samahah Dato Mufti Kedah sendiri. Tentunya tazkirah keagamaan tanpa unsur politik seperti yang telah diamalkan oleh PAS sebelum ini.

Bagi MKP ini dalah Program yang bagus untuk Rakyat Kedah, Disamping program kearah keilmuan rakyat Kedah berpeluang berjumpa dengan MB Kedah dan ini bakal mengeratkan hubungan Rakyat Kedah dengan DS Mukhriz.

Bagi yang tak berpeluang untuk hadir atau was-was korang boleh tengok siaran secara langsung melalui wartarakyat LiveTV kat bawah nie..


1 comment:

Anonymous said...

AMINNNNNN AMINNNNN AMINNNN
Kpd ALLAH yg empunya hak dunia.dan akhirat..

Bukan ke azmin..jauhkan

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive