RAPID

Wednesday, June 19

MENTERI KDN BAKAL DIPECAT KERANA PUKUL AHLI PERNIAGAAN @Zahid_Hamidi


Ahli perniagaan Amir Bazli Abdullah, 41, pada 4 Julai 2007 memfailkan saman dengan mendakwa beliau dipukul dan ditumbuk pada mukanya oleh DS Zahid pada 16 Januari, 2006.

Setelah 7 tahun baru isu pukul memukul ini timbul, Nampak gayanya Gobind Singh Deo nie nekad mahu DS Zahid Hamidi disingkirkan dari menjadi Menteri KDN. Apahal korang takut kenapa?

Nak desak DS Zahid Letak jawatan korang boleh bermimpi pada siang hari. Pekara ini tidak mungkin dapat dilaksanakan kerana kuasa melantik menteri dibawah Kuasa Perdana Menteri.

DS Zahid adalah Naib Presiden yang dipilih oleh perwakilan UMNO pada pemilihan UMNO bukan dilantik... DAP patut kaji dan perbetulkan CEC dulu sebelum nak desak Menteri KDN letak jawatan.
Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi menolak gesaan supaya beliau meletakkan jawatan ekoran ekoran saman sivil terhadapnya atas dakwaan memukul. 
Dalam sidang media hari ini, beliau berkata, hanya perdana menteri mempunyai kuasa prerogatif untuk melantik atau menamatkan tugas seseorang menteri. 
"Itu hak mutlaknya," katanya. 
Zahid (tengah) juga berkata, gesaan yang dibuat oleh anggota Parlimen Puchong Gobind Singh Deo itu mempunyai konflik kepentingan kerana bapanya Karpal Singh bertindak bagi pihak plaintif dalam kes itu. 
"Bapanya mahu bawa ke mahkamah, jadi bawalah ke mahkamah," kata Zahid.
MKP Ayat Sempoi : Guan Eng dah angkat bendera putih pada DS Zahid tapi Keluarga Karpal pulak nak buat kacau.......



8 comments:

ALahaI sI LunCAi said...

HE!HE!HE!

AKU BANGGA BETOILAH DENGAN ZAHID NI. BIAR ORANG TAU MENTERI UMNO PUN BERANI TUMBUK OOOO!!! HATI HATILAH KARPAL !!

Anonymous said...

Hidup DS Zahid... hidup 1 Melayu

Tok Cha

Anonymous said...

kompom Zahid Menteri Jantan,,,,Lembut2 tak main laaa!!!

Anonymous said...

Wah...hebatLa menteri BN neh.respek la.......bkn mcm pemimpin pakatan...hebat menayang spendar n hebat menutuh jer....

Anonymous said...

7 tahun dh berlalu....
napa tak buat aduan sebelum skang ni...
nampak sngat melayu bangang mamat tu...
seabb duit dan parti pembangkang yg disertai...
sanggup gadai maruah dan harga diri... kesian melayu bodoh tu...

Melayu Raya said...

nasib dia baik bukan kena penendang...!

Anonymous said...

Semangat sikit bila tengok Menteri KDN ni berani.....Hidup Melayu.!!!

Anonymous said...

ini baru dipanggil geng kulaan...rasa-rasanya geng selempang merah pun mahu menteri yang tegas dan berani(hisham slow sangat)...Kita perlu menteri yang berani macam pahlawan Islam dahulu yang berani bahawa jika seorang lelaki jangan dayus(bini pun bagi kat boss macam azmin ali)

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive