Tuesday, June 18

KETUA PEMBANGKANG UMNO PULAU PINANG KALI INI ADALAH PEREMPUAN ..........?


Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Telok Air Tawar Datuk Jahara Hamid dilantik ketua pembangkang Pulau Pinang yang baharu, menggantikan Adun Penaga Datuk Azhar Ibrahim yang bersara.

 Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman berkata sebelum ini, pihaknya mengenal pasti beberapa calon untuk mengisi jawatan itu dan mengemukakannya kepada Pengerusi Barisan Nasional (BN) Datuk Seri Najib Tun Razak.

 “Setelah menunggu keputusan dari pucuk pimpinan, kita sudahpun mendapat keputusan bahawa Perdana Menteri telah memberi persetujuan memilih Jahara sebagai ketua pembangkang.

Elok jugak pemilihan kali ini pada fikiran MKP kerana Speaker yang dilantik oleh DAP adalah perempuan so tak salah Ketua Pembangkang Datuk Jahara Hamid dilantik. Mungkin sidang dewan kali ini memberikan kelainan.

Jika dahulu bayak sangat aksi tunjuk punggung serta perbalahan seperti Budak Tadika. Apa pun MKP mengambil pendekatan tunggu dan lihat bagaimana sidang DUN Pulau Pinang pada kali ini. 


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive