Wednesday, July 17

Kg Lay Out #TokSaboh #KualaBesut - Pas yang samun, 3 keluarga sapu pampasan BN zalim......


Tapak pembinaan pangsapuri di Kampung Tok Saboh adalah milik kerajaan dan bukannya dirampas daripada penduduk miskin, kata Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said.

 Ahmad menjelaskan, sebenarnya pada 1999 Kerajaan PAS Terengganu memberi tanah kepada masyarakat tanpa menyertakan dokumen pemberian tanah yang jelas menyalahi undang-undang berkaitan pentadbiran tanah. 
 

Video ini menjelaskan apa sebenarnya yang berlaku di Kampung Lay Out. Adakah Kerajaan BN kejam atau sebaliknya. Ternyata PAS lebih kejam bila mendapat kuasa. Rakyat Terangganu bernasib baik kerana PAS hanya memerintah 1 penggal di Terangganu jika tidak sudah tentu lebih parah jadinya.

 

1 comment:

Anonymous said...

dap rampas tanah melayu di penang dgn berbagai alasan.. di kedah rampas tanah melayu buat jirat takpe.. di kelantan ambik tanah tukar dgn dap kerana berebut kerusi mb takpe.. diselangor beri buat kandang babi mega tuduh umno.. tu sebahagian kecil citer kebohongan yg dibuat pembangkang.. dia boleh bagi beribu alasan nak rampas atau ambik tanah melayu.. tak perlu ikut undang undang tapi undang itu yg diputar mengikut kehendak pembangkang..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive