RAPID

Wednesday, July 10

MELAYU KUALA BESUT BAKAL DISOGOK DENGAN WANG RINGGIT..............#PRKBESUT @ahmadmaslan @dsahmadsaid


Pemilihan calon bagi sesuatu PRK amat penting, Akan tetapi ianya bukan semua kelebihan pengundian  terletak pada calon yang bertanding. PAS telah mengambil pendekatan yang agak Drastik pada PRK Kuala Besut dengan meletakkan sorang yang kaya-raya. 

MKP mendapat sumber dalaman dari DAP mengatakan akan merasuah pengundi dengan memberikan wang ringgit yang banyak disaat-saat akhir. Mungkin setiap pengundi bakal mendapat Durian Runtuh sebanyak Seribu Ringgit Seorang.

Kenapa PAS meletakkan Calon yang boleh dikatakan kaya-raya!!!!Azlan Yusof atau lebih dikenali dengan nama Che Long seorang ahli perniagaan yang terkenal di kalangan masyarakat tempatan sebagai calonnya untuk pilihan raya kecil Kuala Besut. Memang kaya siap ada kilang memproses balak lagi di Kelantan.

Ini adalah pertama kali beliau menjadi calon PAS walaupun selama ini beliau adalah penyumbang kewangan utama untuk PAS. Kalau dah macam nie senang nanti tak ada isu walaupun duit dicurahkan bagaikan hujan yang turun dikala Jerubu.........


VIDEO DARI DINTURTLE KEADAAN DI KUALA BESUT...

Video ini mungkin memberikan keadaan sekitar Kuala Besut...MKP agak kesian dekat DinTurtle nie gerak kerjanya bersendirian tidak ada yang membantu walaupun dari UMNO Terangganu namun kerana sayangkan PARTI KERAMAT UMNO MEMPERJUANGKAN MELAYU DIGAGAHKAN JUA WALAUPUN BERHABIS WANG POKET SENDIRI..




1 comment:

Anonymous said...

kan saya dah kata.. berhati hati berita tersebar konon org besut pas tak suka kehadiran dap.. nak alih isu... jika tak suka apasal masih pergi sana..bila tersebar berita tu jadi takde la org umno perhati org dap buat apa... senangla dia org bergerak tersembunyi beri duit kat org besut.. jgn jgn masuk ikut akaun bank.. byk tu...

org umno.. pemuda umno sana tu perhati la org dap tu..atau org pas...org pkr.. mana tau ramai masuk bank.. masyukkkk... alasan nak keluar duit buat belanja raya...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive