RAPID

Thursday, July 25

Panas! Damia Izara Bogel Kalau Berani........!!!!!

Gadis tersebut, Damia Izara menerusi akaun Facebooknya membuat kenyataan seperti gambar dibawah.

damia izara ingin bogel, gambar bogel damia izara, damia izara, gambar damia izara, siapa damia izara, keputusan prk kuala besut, gambar keputusan prk dun kuala besut, barisan nasional menang prk kuala besut

Adakah perlu kenyataan seperti itu dikeluarkan? Rasanya tak perlu walaupun anda membeci kerajaan sekali pun sebab benda-benda macam ini lah yang nanti akan makan diri sendiri.

Apapun, akaun Facebook ini adalah tulin atau pun palsu masih boleh dipertikaikan.

Facebook Damia Izara

Sebagai info, parti Barisan Nasional yang diwakili oleh Tengku Zaihan hari ini telah menang di PRK DUN Kuala Besut.

Profile Facebook tersebut telah pun dipadamkan. Entah Siapa punya kerja harap pihak berkuasa memantau pekara sebegini takut nanti ada pulak yang terikut...


3 comments:

Anonymous said...

dah tutup dah https://www.facebook.com/damia.izara

takutla tu...

Anonymous said...

Ini mesti kes Kacang babi merah DAP...hehh..hehe

SentiasaPanas said...

Wajah cantik tapi bodoh mcm kambing..

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive