exponegaraku

Friday, September 6

ANGGOTA @PDRMsia MAKI HAMUN MINTA PENGADU MATI KEMALANGAN... @Zahid_Hamidi

Janganlah kerana nila setitik rosak susu sebelanga...

Sikap anggota polis seperti inilah yang akan memburukkan keselurahan nama baik Polis Diraja Malaysia

Dari pengadu :

~kejadian berlaku pada tarikh 2/9/2013
~kes kemalangan kereta dan ingin membuat claim insuran kereta
~persoalannya:

1= kenapa angota ini bertindak sedemikian dan bercakap kasar dengan org awam sejak dr awal perbualan ( rakaman ini dibuat di akhir sesi disebb kan sudah kurang sabar dgn tindakan anggota terbabit)

2- dimanakan sikap "mesra " yang telah di war-warkan

3-dimanakah etika kerja anggota terbabit!!

Semoga menjadi iktibar pada semua dan saya mohon janganlah kita menghukum Polis Diraja Malaysia (PDRM) keseluruhannya atas sikap pegawai ini..tq

2 comments:

Otak geliga said...

dia takdelah mendoakan org tu eksiden....dia ckp "sekiranya berlaku...."...itukan sbg cth atau peringatan

kalau kerja di makmal2...peraturan makmal jelas mengatakan..."sekiranya berlaku kebakaran...bla..bla.."takkan la itu dikira sbg mendoakan??

"BERDASARKAN VIDEO" aku x rasa yg anggota polis tu biadap, cuma mungkin SUARANYA TINGGI....aku ada kwn2 yg mmg mcm tu...dia punya intonasi tinggi, keras..padahal dah mmg gaya dia...bila org tegur & dia perlahankan suara, org kata LEMBUT LA PULAK..hahaha

mungkin akak tu x biasa jumpa dgn org mcm ni & perasaan tak stabil sbb baru lepas xciden...lepas ni bahagian penerima aduan mmg kena perempuan atau lelaki yg suaranya rendah & relaks....jgn beri pd org sebegini....sekadar pandangan

Anonymous said...

report saje pada tan sri khalid . anggota macam gini , x sedar diri. rakyat yg bayar gaji dia .

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive