RAPID

Wednesday, September 4

@NajibRazak Berlakon Drama? #20sen


Dalam dok heboh pasal harga minyak dimana sahaja ketika ini, waima sampai kat kedai kopi pun benda nie jadi viral. Setiap bibir rakyat Malaysia mesti sebut benda nie hari nie. Tup----tup keluar pulak dah.....

Datuk Seri Najib Razak berlakon dalam drama khas kemerdekaan bertajuk Ikrar Perwira hasil tulisan dan arahan Nizuan Hanaffi.

Drama ini berdasarkan peristiwa berdarah di Kampung Tanduo, Lahad Datu, Sabah. Drama ini turut dilakonkan oleh Man Raja Lawak atau nama sebenarnya, Abdul Rahman Kasim, juara Raja Lawak musim kelima.

“Tidak mudah mendapatkan perdana menteri untuk berlakon tetapi kami berjaya melakukannya,” kata Azlan Idris, Ketua Pegawai Operasi BR24 dalam satu kenyataan yang dikeluarkan hari ini sempena Ulang Tahun ke-6 stesen itu”

“Datuk Seri Najib juga menunjukkan komitmen tinggi walaupun tidak pernah berlakon drama radio atau televisyen sebelum ini”

“Beliau melakonkan peranannya pada sekali cubaan tanpa ulangan,” katanya.

KLIK

2 comments:

Otak geliga said...

cuma nak tanya pd my beloved PM

berlakon pukul GENDANG lg ke?

selamat menyambut hari kemerdekaan DSNajib

Oneeeee Malaysia, Endlessss Possibities of Mongoliaaaaa...erkk

jgn marah DSN, sbb konsultan tu mmg amik cth Mongolia....ermm anyway

I LOVE PM......:)

Anonymous said...

mmg pandai berlakon pon PM kita nih! hari2 berlakon!

kata dalang penceroboh lahad datu dah diketahui.... tak nak dedahkan ker? tak kan kongsi gelap jer ko org berani....

pesan aku kat PM. duit rakyat adalah AMANAH. bukan milik PERIBADI ngko dan kerabat2 ngko. jawatan ngko juga AMANAH. andai ngko tak pernah fikir pasal AKHIRAT, cuba-cubalah barang seminit tuh bermuhasabahlah diri yer!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive