Tuesday, September 24

CALON INI PERLU DIUNDI UNTUK AHLI MAJLIS KERJA TERTINGGI UMNO......... @TunFaisal #TF4MT @KhairyKJ @NajibRazak


UMNO senantiasa memerlukan peralihan Generasi dan kemunculan pemimpin muda.Adalah penting untuk mengabungkan pemimpin muda ini dengan yang berpengalaman. Ianya bukan menjadi kemestian akan tetapi perlu berubah demi meremajakan UMNO dimasa akan datang.

UMNO dilihat parti tua dan imej ini harus dikikis....! Perlu ada juga pemimpin yang proaktif dilaman media sosial. 

Pada PRU-13, peningkatan jumlah pengundi muda cukup memberangsangkan. Sebanyak 19 peratus (dua juta) yang berumur antara 21 hingga 29 tahun dan 22 peratus (tiga juta) belia berusia antara 30 dan 39 tahun mendaftar sebagai pemilih.

Trend anak muda sekarang adalah mendapat maklumat melalui media sosial seperti Laman twitter..Cuba lihat sekeliling kita. Anak muda yang sekarang berada di tingkatan empat semuanya ada Smart Handphone. Mereka ini adalah bakal pengundi pada PRU-14 nanti. PM dah bagi "hint" pada semua semasa lawatannya ke Silikon Valley melawat ibu pejabat Twitter tapi kalau masih lagi tak faham susahlah..

MKP bukan nak mengampu Tun Faisal nie, Kadang-kala kami juga bertekak dan tidak sependapat didalam beberapa isu dibangkitkan dilaman sosial. Tapi itu sudah menjadi lumrah kita sebagai manusia tidak semestinya sempurna dari semua segi. MKP pecaya setiap yang terjadi itu ada hikmahnya.

Video ini membuktikan segala-galanya.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive