Thursday, September 19

VIDEO : PERGADUHAN DI iOi MALL..... @PDRMsia


Video pergaduhan diantara pelanggan serta pemilik kedai sebuah pasaraya di Kuala lumpur. Nampak gayanya sekarang nie trend terkini pukul pelanggan agaknya. Tapi bukan kisah ini yang MKP ingin ceritakan akan tetapi kisah sedih pemilik kedai telah menghina Melayu yang berlaku di Kuching. Sarawak.


BIADAP dan KURANGAJAR - 1 Laporan Polis telah dibuat terhadap insiden HALAU/HINA/UGUT

Gelar 'Melayu Bodoh' sudah jadi kebiasaan oleh kaum Cina Dap kepada kita.Itu pun ramai yang masih leka membanggakan kaum Cina Dap (Komunis) di Malaysia.

Apt kata : Mereka lebih Islam dari UMNO bak kata Nik Aziz



3 comments:

Anonymous said...

Kalau cina menghina melayu tu biasala, tapi apahal warga austria bersikap demikian? dahh cari makan di sini masih bersikap biadap? usir sajalah.

kl-car-rental said...

macam-macam berlaku sekarang di malaysia..moga2 allah menyelamatkan malaysia dari kezaliman dan anasi2 jahat..

Anonymous said...

tapi aku rasalah mamat tu ada wat salah kot... x masuk akal tetiba org nak balun dia.... jgnla sebar cita yg taktau ujung pangkal n tuduh cina maki melayu...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive