Sunday, June 23

KESIAN!!! MACAM NIE DEPA BUAT DEKAT NURUL IZZAH..........


Kerana kegagalan Blackout505 ramai anak muda yang menyertai perhimpunan marah dan kecewa kerana tertipu dengan cakap tak serupa bikin pemimpin mereka sendiri Untuk meluahkan perasaan marah tersebut mereka telah meletakkan keratan surat khabar lama muka nurul izzah. Korang nie tak biak buat macam tue. Nurul Izzah adalah pemimpin Kesayangan MKP nie.


Perhimpunan haram anjuran Anwar Ibrahim yang diuar-uarkan sebagai kebangkitan rakyat bagi membantah keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) ternyata gagal mencapai sasaran apabila hanya dihadiri kira-kira 20,000 orang.

Jumlah kehadiran peserta yang berhimpun di tujuh lokasi sebelum berarak ke Padang Merbok ternyata jauh daripada sasaran pemimpin pembangkang iaitu 100,000 orang.

Berikutan keadaan itu Penasihat Parti Keadilan Rakyat Anwar Ibrahim terpaksa memberi alasan bahawa ia berlaku kerana masalah jerebu yang melanda ibu negara.

MKP Ayat Sempoi : Gelak pecah perut dengan alasan Anwar, Tapi ada macai pecaya....

2 comments:

Anonymous said...

paper tu buat sapu juboq cina berak tak basuh.. keh keh keh hehehehe

Hasnul Rahman said...

Assalammualaikum wmt,
Itulah akibatnya apabila menggunakan khidmat Iblis dan Syaitan.
Sila fahamkan bahawa Iblis dan syaitan itu bukannya sahabat dan boleh diharapkan pertolongannya.
Mereka secara berterusan menyeru kpd perbuatan buruk dan keji yg menyesatkan.
Selagi tidak bertaubat kesesatan demi kesesatan akan berterusan timpa-menimpa.
Wallahhua'alam....

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive