Sunday, June 23

TAHNIAH!!!! ANWAR DAH JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA KE-7 SELEPAS #BLACKOUT505


MKP nak ucapkan tahniah pada Anwar kerana telah jatuhkan Kerajaan Barisan Nasional selepas Blackout505 semalam. Nampaknya seramai SEJUTA rakyat telah hadir di Padang Merbuk untuk berdemo. Walaupun cuaca agak berjerubu demi Anwar mereka hadir jugak. 

Alasan tak boleh belah la Al-Juburi woiiii . DAHKALAH SUDAHLAH SEJAK BILA HANG MENANG PILIHANRAYA KE-13 YANG LALU. DOK PEMBOHONG KUAT SANGAT JANGAN LUPA ISNIN MAI PARLIMEN ANGKAT SUMPAH.


MKP AYAT SEMPOI : NAK JADI PM BOLEH KENA ANGKAT SUMPAH DEPAN KIRAM....

3 comments:

Hasnul Rahman said...

Assalammualaikum wmt,
Itulah akibatnya apabila membelakangkan ketentuan Allah swt. Kata orang tua "Dengar cakap enggang, makan buah belolok, dengar cakap orang, terjun masuk lubuk'.

Cakap dan nasihat siapa yg si Dajjal tu pakai? Ikut kata 'punahsihat' atau 'ikut rasa hati - emosi'?.

Kononnya si Dajjal tu selama ini sangat percayakan kuasa 'Ilmu Hitam' sepertimana yg digunapakai oleh tentera Kiram semasa menceroboh Lahat Datu.

Tak mustahil ada kebenarannya. Sebab kalau itulah keadaannya, ternyata mereka sealiran dan berfahaman sama, iaitu mempercayai kuasa selain Allah swt.

Justeru, kuasa yg nmereka harapkan adalah kuasa syaitan yg bertuhankan Iblis.

Sebagai umat Islam sebenar, kita diajarkan bahawa Iblis dan tentera syaitannya hidup untuk membinasakan anak Adam yg mengingkari perintah Allah swt.
Fikir-fikirkanlah kewajarannya....

Anonymous said...

kiram pun sakit sakit...tak kan nuor nak jadi pm negara yg ada sultan paling miskin di dunia... tak jumpa lagi emas sulu...keh keh keh marcos yg kaya....keh keh keh.... ngapa pulak sabah nak hilang.....keh keh keh...

Anonymous said...

Aljubburi tak boleh terima ketentuan Allah ... Ramai umat Islam dinegara ini melakukan Solat Hajat agar perhimpunan ini gagal ... dan ia terjadi ,,, aljubburi dah meroyan.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive