Monday, June 24

VIDEO : HARAP MUKA AJE CANTIK AKAN TETAPI..................?


Memang cantik wajah yang diberikan pada gadis manis ini oleh Allah. Tapi adakah dengan wajah boleh dikatakan idaman setiap lelaki Malaysia ini cukup cerdik didalam membuat keputusan dan tingkah lakunya boleh dikatakan tertipu dengan dakyah Al-Juburi untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Sebelum tue kita tengok video ini dulu;


Pada #Blackout505 boleh dikatakan hampir 90% atau lebih yang hadir di Padang Merbuk adalah Melayu, MKP agak kesian pada Melayu BODOH sanggup bawa anak kecil dan memperjudikan keselamatan anak sendiri demi Al-Juburi. MakBapak macam nie seperti Lembu dicucuk hidung DAP untuk mengulingkan Kerajaan yang majoritinya dipilih rakyat. Takkan benda mudah semudah ABC pun tak masuk dalam otak jugak.... Memang bodoh tahap gaban.  


Dicanang bahawa SPR melakukan penipuan Pilihanraya dan mewujudkan rekayasa bahawa SPR melakukan blackout pada waktu proses pengundian yang lepas semuanya adalah permainan kotor DAP yang telah berjaya menyerap minda anak Melayu yang lupa siapa sebenarnya Couvenis DAP ini. Melayu lupa bagaimana Komunis merencanakan propaganda waktu mereka mahu menjahanamkan Malaya kepada negara Komunis.

Orang Melayu seharusnya buat kira kira sebelum mudah menjadi barua kepada Couvenis DAP ini. Kira dengan sendiri berapa kerusi DAP berbanding PAS dan PKR kemudiannya kira berapa jumlah kerusi Melayu mahupun Bumiputera yang dimenangi Pakatan Rakyat. Jika sudah dapat angka tersebut buat semula kira kira andaikata Pakatan Rakyat menang pada PRU13 lalu parti mana yang menjadi dominan kepada semua? Apakah Melayu PAS layak? melayu PKR layak?


5 comments:

Anonymous said...

melayu2 tak ada otak pembangkang kena tipu hidup2 dgn babi2 sial cina..KL kan lubuk rezeki mereka..tak kan mereka nak kacau business mereka..beza kat kelana jaya..kesian..kesian..

Anonymous said...

Yang kerja kerajaan, kalau tak suka kerajaan berhentilah, kerja di Pulau Pinang ,Selangor atau Kelantan,gaji dibayar oleh rakyat konon, kerja tak berapa ,politik yang lebih.

Anonymous said...

masalahnyacantik ker...please lah...kalo mcm menatu kak ijat cantiklah...cakap dia go to hell

Anonymous said...

awek nie perlu diselamatkan dari aktiviti pembodohan aljuburi..hehehe

hangkedee said...

Mat sabu tak minat adik manis dia minat bini orang.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive