Tuesday, September 17

CHING PENG!!! #DAHMATISUDAHLAH @anwaribrahim #DAHKALAHSUDAHLAH...


Anuar mendedahkan bahawa perjanjian sulit diantara Chin Peng dan kerajaan Malaysia... Tapi adakah itu semua benar serta mempunyai bukti yang sahih... Bukan apa MKP masih teringat pembohongan 16september pada 2008 lalu.Anwar nie terkenal dengan pembohongan.  Umpama biawak memakan bangkai kalau tak dapat makan cium pun jadilah...


Anwar nie berlidah bercabang seperti biawak. Cakap berbelit-belit. Kenapa teruja serta naik syahwat nafsu berani apabila sanggup membela serta mendesak mayat pengkhianat negara dibawa balik. Tak dapat dinafikan ini semua desakan dari DAP harami. Itulah Anwar kalau dah termakan budi lama kelamaan tergadai jualah lubang kunyitnya di balun oleh DAP harami.

MKP ingatkan kembali Anwar jika terlupa.. apakah perasaan balu serta anak yang kehilangan ayah serta suami dimedan perang apabila ditugaskan menentang komunis yang dipimpin oleh Chin Peng. Sudah tentu mereka ini yang menderita bertahun-tahun lamanya bakal membalas dendam pada Chin Peng walaupun hanya abu. Menjaga keamanan negara tercinta ini bukanlah mudah. Esok jika rakyat marah serta menzahirkan kemarahan akan mencetuskan kacau bilau. Bila dah kacau bilau sudah tentu Anasir luar senang menghancurkan negara. Mungkin ini kemahuan Anwar.... Bersih 1.0 bersih 2.0 dan bersih 3.0 menjadi titik tolak jika keamanan tidak dibendung dengan baik. 

Berikut adalah ucapan Anwar dihadapan penyokongnya di Permatang Pauh...

Kerajaan Persekutuan tetap bertegas agar mayat bekas pemimpin komunis, Chin Peng tidak dibawa pulang ke Malaysia, namun ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim mempunyai pandangan berbeza.

Mengulas mengenai pendirian kerajan itu, Anwar sewaktu bercakap kepada kira-kira 300 orang di Kubang Semang, Pulau Pinang, semalam berkata: "Yang sudah itu, sudahlah."

"Adakah kita setuju dengan dia (Chin Peng)? Tidak. Adakah kita setuju dengan komunisme? Tidak. Adakah kita setuju dengan tindakan Chin Peng dulu? Tidak," katanya.

"Adakah kita bersetuju dengan perjanjian damai (1989) ditandatangani Chin Peng, dengan kedua-dua pihak bersetuju menurunkan senjata? Kita setuju.

"Kenapa mereka (kerajaan BN) ini dengan apa-apa pun mereka tak setuju? Kenapa dulu (kerajaan BN) setuju tandatangan perjanjian?

"Ini perjanjian yang diiktiraf Kabinet. Masa itu saya menteri dan cadangannya dibentangkan pada mesyuarat menteri," kata Anwar.

MKP Ayat Sempoi: Cakap pakai KY jelly.  Sedap aje tak sakit senang masuk pulak tue.Risiko tanggung kemudian janji nikmat dunia dikecapi.

2 comments:

Anonymous said...

nampak sangat orang suruhan DAP!!! anasir komunis telah meresap kedalam PKR jugak??? PSM sudah pasti!

Kutukandewata said...

untuk apa chun peng perlu dibawa balik ke malaysia?dia bukan pun rakyat malaysia.malaysia merdeka pun dia di luar negara.sudah tentu dia tidak termasuk dalam jus soli!

kalau nak jaga hati cina pun jangan sampai hati melayu terluka.kau tu melayu ke apa? mungkin bukan melayu kut?

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive