Saturday, September 24

ADUN DAP LANGGAR KERETA PEKERJA KILANG.

Lydia ong memakai baju putih.
Ahli Dewan Undangan Negeri Berapit yang menaiki kereta milik kerajaan negeri Pulau Pinang telah melanggar kereta yang dilettakkan ditepi jalan didalam kawasan universiti sains malaysia pada petang tadi.Yang malangnya  nasib yang menimpa rakan kita seorang pekerja kilang dikawasan perindustrian bayan lepas yang datang menyaksikan karnival bola sepak yang disertai oleh rakan beliau.

Lydia ong dengan angkuhnya menyatakan kepada beliau sila laporkan kepada polis kejadian tersebut.senangnya YB DAP cakap dah lah langgar kereta orang dan tidak langsung menunjukkan rasa bersalah.Inikah sifat yang ada pada YB DAP yang memang rasis bila berhadapan dengan orang melayu.Jika kita terbalikkan cerita yang kena langgar kereta beliau dan yang melanggar kereta YB melayu dari BN mesti berlaku pertikaman lidah.fikirlah nasib pemilik yang keretanya dilanggar ini bukanlah orang kaya dari apa yang diceritakkan kepada saya dia mempunyai banyak tanggungan.

Hanya ini saja yang diberikan oleh beliau adakah ini cukup untuk apa yang dilakukkan?

keadaan kereta waja brother nie agak teruk tayar masuk kedalam dan langsung tidak dapat bergerak.Lydia Ong telah menelefon kepada pihak kerajaan  negeri dan pihaknya telah menghantar satu lagi kereta untuk menjemput beliau dan pergi begitu saja.Apakah ini sifat kurang ajar adun DAP nie sungguh tidak bertanggungjawab. 

Laman web rasmi YB nie klik dan sini depa nie berlakon saja nampak bagus tapi hakikatnya bersifat rasis.


2 comments:

usin said...

lydia ong tu apa aaa... org ke babi. tp kalau babi reti ke pakai keta. biasanya babi naik lori.

matkilaupenang said...

depa ni dah up grade skit bro,naik kereta.saya hanya membongkar sifat berlakon mereka hakikatnya lihatlah.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive