Monday, September 12

Mat sabu Pandai kelepiak:isu PhoneSex.


Dengan stail dan gaya bersahaja, Mat Sabu kerap buat lawak bagi tarik penonton.
Kalau depan wartawan pulak, tutur kata beliau macam Datuk Seri Anwar Ibrahim – ada lawak, marah dan kadangkalai penuh sindiran.
Namun, abang Mat kita tutup mulut rapat bila minta komen pasal rakaman perbualan telefon seks di laman Youtube didakwa suaranya dengan seorang wanita dipercayai Normah Abdul Halim yang pernah ditangkap di sebuah bilik hotel di Kota Bharu pada 1994.
Memang pelik cara Mat Sabu layan wartawan Agendadaily dan beberapa media lain yang ‘tangkap’ beliau di jamuan hari raya PAS Pusat di Taman Melewar, petang Ahad.
Awal-awal lagi beliau nampak macam malas nak layan wartawan sebaliknya duduk di kerusi di pintu masuk dewan PAS pusat itu untuk bersalaman dengan orang ramai yang menghadiri jamuan tersebut.
Mana boleh tunggu, wartawan terpaksa kepung Mat Sabu nak tanya komen beliau isu itu.
Ditanya sama ada beliau sudah dengar rakaman itu, “No Komen” katanya.
Selepas itu ditanya samada, beliau mahu nafi itu suaranya.Jawapanya sama  ”No Komen.”
Bila ditanya, nak saman tak pihak yang siar rakaman itu, “No Komen,” katanya dalam nada suara serius.
Barangkali malu kerana tak dapat jawap soalan yang semua orang ingin jawapanya itu, Mat Sabu tempelak wartawan dan kata, dah tau wartawan nak tanya pasal itu (rakaman telefon seks).
Rupa-rupanya dalam hebat Mat Sabu ada juga lemahnya.

1 comment:

Mohd said...

Tak perlu tangkap Mat Sabu!
Dia sudah pun terjun dgn labu2nya.
Kenyataan Mat Sabu mengenai Peristiwa Bukit Kepong yg disokong penuh oleh PAS akan hanya mengurangkan undi dari kaum Melayu dlm PRU 13 nanti.
PAS ini di bawah pemimpin2 yg tidak begitu cerdik yg telah diangkat dan disokong oleh ahli2 PAS yg rata2 tidak cerdik, sedang menghancurkan hajat PAS utk memerintah Malaysia.
Semalam RTM telah menayangkan Peristiwa Bukit Kepong. Kita telah lihat lakonan semula betapa kejamnya komunis dan Mat Indera telah membunuh polis, keluarga dan membakar Balai Polis Bukit Kepong. Komunis yg begitu kejam inilah yg disanjung sangat oleh PAS yg tak sedar diri.
Cadangan saya kpd DS Najib adalah utk BN mensponsor tayangan Peristiwa Bukit Kepong di TV beberapa hari sebelum PRU13, sebab Melayu mudah lupa!
Tengok nanti hasilnya, Pakatan Rakyat akan kalah teruk! BN akan memperolehi semula 2/3 majoriti di Parliamen.
Lepas itu jangan lupa utk meminda perlembagaan dan menyekat segala tindak tanduk parti2 pembangkang. Seelok2nya semua parti pembangkang yg ada diharamkan kerana menyusahkan rakyat. Pemimpin2 Pembangkang yg terang2 menyusahkan rakyat dimasukkan ke dalam ISA.
Barulah Malaysia akan aman dan maju!

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive