Saturday, September 24

HUDUD ALA NIK WALI SELIPAR.


Salah satu Enakmen dlm Hudud Kelantan ALA Pas...........betul ke liwat tu tak salah? Atau memang Parti Pas ni Parti Amal Sex liwat? Sampai membenarkan perlakuan liwat dan d takrifkan sebagai TIDAK SALAH? .aku bukan buat cerita la. Ni siap ada bukti lagi ni? Memang semua Tok Lebai Kera Pas ni kaki men Punggung ke sampai perlakuan liwat ni d takrifkan TIDAK SALAH? Boleh bawa berbincang .

Mendengar saja kenyataan Nik Aziz itu, maka Lim Kit Siang awal-awal lagi menyambut tegas menyatakan bahawa DAP tidak setuju dan agenda hudud itu tidak wujud dalam persefahaman yang membentuk Pakatan Haram. Justeru mungkin “tersinggung” dengan kenyataan “mursyidul am DAP” itu, Nik Aziz membuat kenyataan bahawa PAS tidak pernah takut untuk DAP keluar dari Pakatan Haram.
Menghalau DAP kerana hudud? Sangat menghairankan! Sebelum ini, Nik Aziz bermati-matian memuji DAP dan menyatakan bahawa parti Kafir Harbi itu kini lebih memahami Islam. Malah, pada suatu masa, Nik Aziz pernah menyatakan bahawa DAP lebih faham Islam berbanding UMNO! Jadi, mengapa pula DAP tolak hudud?


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive