Thursday, September 15

Musibat Egonya Guan Eng!!!


Egonya musibat kalihamput nie?Nana nak habaq mai.Umno adalah parti tidak berprinsip,Lawan tetap lawan.fuhh egonya dan lagaknya seperti dah tau akan menang kes ini dan siap ugut pulak UMNO jangan jadi pengecut dan sedia menanti dimahkamah.musibat nie pulak mempertikaikan kredibiliti polis yang tidak mengambil tindakkan terhadap pesalah yang didakwalah entah mana bukti yang diperkatakan.

Beliau silap jika kita memegang jawatan apa pun dalam umno tak semestinya tidak boleh menjadi ahli dalam Persatuan atau NGO.Yang dia nampak hanyalah UMNO.Bodohnya Ketua menteri ini ialah tidak menyiasat apa yang berlaku dan pada hari itu beliau hilang entah kemana?Lari apabila rakyat nak menyerahkan memorandum lepas nie cakap tak mau jatuh hooo.

Tentunya masa yang agak lama untuk menyelesaikan masaalah ini akan tetapi kita tunggu apakah kesudahanya memihak kepada siapa.Menyirap darah bila tengok reaksi musin=bat guan eng nie.Paling cepat untuk mahkamah mendapatkan keputusan selama dua tahun iatu selepas PRU 13.janji telah dibuat jika umno menang wang akan diberikan kepada yang memerlukan,Bagus tindakkan yang dibuat oleh UMNO Pulau Pinang.Harap dengan niat yang begitu suci kita memperolehi kemenangan.

Saya hanyalah blogger picisan dan adakah suara yang dinyatakan akan didengar mungkin belum tentu.Berperang hanya kerana niat membantu dan memenangkan BN pada PRU 13 yang akan muncul tidak lama lagi.Segala yang dibuat diatas pembelanjaan sendiri tiada siapa yang membantu dari segi kewangan dan sebagainya bukan hendak mengadu akan tetapi itulah hakikat yang sebenarnya.Bak kata orang Penang berak tanggung pandai hang lah nak buat apa pun.Kenapa saya berkata begitu??????????????????????? baca DISINI DAN TU BARU DIA
  



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive