Monday, September 19

Karpal Singh suruh Anuwar Bertaubat Dulu Baru Komen.


Jaguh Peguam DAP patut suruh Anuwar bertaubat dahulu baru mempertikaikan kenapa dimansuhkan ISA dan melepaskan tahanan ISA.Untuk makluman Peguam yang bertindak mengikut nafsu nie.Mereka ditahan kerana mengedar dadah dan kesalahan yang boleh mengugat negara.Rupanya Mat Karpal nie lupa pada PM DS Najib   telah membebaskan tahanan ISA yang dirasakan boleh mendapatkan keampunan selepas beliau menjadi Perdana Menteri KE 6.Jangan dok buat lupa dengan apa yang PM dah lakukan.Lain lah jika DAP dah mendapat putrajaya buat lah apa hang punya suka.

Ingin mencari publisiti murahan serta populis demi kepentingan Politik,Jangan dok nak ambil tahu tepi kain orang suruh anuwar bertaubat dari dok mengentot depan dan belakang.Karpal patut menunggu sehingga undang-undang baru berkaitan keselamatan negara siap digubal sebelum membuat kritikan.Orang ramai tidak sepatutnya membuat tuduhan ke atas sesuatu rang undang-undang yang belum lagi dibentang dalam Parlimen. Ini satu tindakan yang tidak adil.

MKP menyangkal dakwaan bahawa pemansuhan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan penggubalan dua undang-undang baru tersebut adalah gimik politik bagi meraih sokongan.Keputusan memansuhkan ISA dilakukan atas dasar apa yang betul demi rakyat dan bukannya untuk mendapat momentum pilihan raya umum ke-13.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive