Sunday, September 18

Guan Eng Terbakaq Dekat Anwar.


Guan eng dah meracau pasal video seks yang terbaru didedahkan oleh blogger elit malaya PAPAGOMO.Dalam jamuan hari raya yang dianjurkan oleh kerajaan negeri DAP tidak menjemput Anuar hadir dalam majlis berkenaan,Malahan Anuwar sendiri telah menghilangkan diri ke KEDAH.Nampak ada yang tak kena diantara mereka berdua.malahan semalam ceramah Guan eng lari malam kesingapura kononnya atas urusan rasmi kesana.Padahal mengelak bertemu dengan Anuar menyampaikan ceramah perdana yang dikunjungi tidak lebih dari 500 orang.

Sudah terang lagi bersuluh menyatakan DAP dan Keadilan sudah tidak sebulu dalam rencana politik.Guan eng tahu aura pak sheik telah hilang dek kerana vido lucah yang disebarkan dalam laman youtube.Tekanan demi tekanan yang diterima oleh Ketua menteri RM100 ini apabila PM kerap turun ke Pulau Pinang terutama kawasan kubu kuat Pak sheik.Mana lagi kalau tidak Permatang Pauh selang beberapa hari TPM pula turun kesini Bagai nak gila dibuatnya Guan eng Sambutan lebih dari 15ribu yang hadir.

MKP kata Guan eng tido tak lena dok pikiq apa pulak nak kena lepas nie macam gambaq 3 abdul lakonan p ramli dengan ahmad nispu.Jalan cerita kita dah tau macam mana,Pengajaran dah ada kita tunggu masa dan ketika tengok siapa pemenangnya.


1 comment:

Unknown said...

hahahahahaha.....guano eng...guano eng.......

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive