Sunday, September 11

Guan Eng Muka Kulit Babi.


Lihatlah muka ketua Menteri yang tak malu selepas provokasi yang dibuat dengan membawa penyokong memakai baju kuning BERSIH mengiringi beliau pada masjlis rumah terbuka Hari Raya 1malaysia.dengan selamba masuk dan duduk disebelah pemimpin UMNO dan para menteri.Boleh jika hendak malukan beliau akan tetapi pemimpin BN tidak akan berbuat demikian dan masih lagi mengamalkan budaya sopan santun.Adakah DAP akan akan berbuat demikian pada Majlis Pakatan Rakyat tentunya tidak.

Lumrah jika kita selalu menuduh UMNO jahat dan sebagainya adakah akan bersua muka dan duduk seperti  Guan Eng ini,Jawapan tentu tidak kerana kita mempunyai maruah diri.Guan Eng nie buka muka tebal malah lebih tebal dari kulit babi.Sungguh tak malu dan langsung tidak bersalah.

Mat Motor memakai baju bersih eskot Guan eng muka Kulit Babi.

MKP kata rasa terharu dengan sambutan rakyat terhadap PM yang hadir melebihi 30ribu,tahniah PM serta mereka yang bertungkus-lumus menjayakan majlis berkenaan.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive