Monday, September 19

Namewee Celaka:Mana Lagi Pejuang?


Hanya satu NGO membuat laporan terhadap Namewee anak haram babi nie.Celaka sungguh siap tunjuk surat lagi bagi pelepasan bagi filem yang beliau hasilkkan.aku tak tau lah apa yang depa nie dok buat dekat atas sana.WOIIIIII?Hampa tido kot celaka anak Babi emas nie diberi segala-galanya dari A-Z.Hampa dok lupa atau melayu dah layu haprak lupa apa yang babi nie dah buat.

Terbakaq gila aku tengok dah la cakap melayu pun tak fasih lepas tue mengaku dan dok tayang surat dan menyampaikan penjelasan dalam baca cina.Aku tak peduli dia nak cakap cina tp pikiqla sensitiviti masyarakat sekeliling.Isu yang disampaikan dalam penjelasannya 2.0 umum tahu ia berkaitan dengan BERSIH 2.0.Rasanya tak guna kita cakap dengan orang yang dunngu dan buta perut nie?Sebab tue masa PM turun selangor tekankan kepada pemimpin jangan bagi laporan palsu kepada beliau dan pekara sbegini harus diberikkan perhatian yang serius.Kami tahu NAMEWEE babi nie dah ketaq lutut dengan komen dan demo dekat perak hari tue.syabas diucapkan oleh mereka dulu PERKASA dan lain heboh dok teriak satu malaya isu nie depa dah bisu atau mulut kena zip dah kot!!!!!!!!!!!!!

Kepada Pemimpin janganlah dok rasa bila dah ambil namewee babi nie menjadikan Populis dan SEMPOI.Jika beginilah sikap yang dok ada nak habaq mai boleh blah laaa.



LUAHAN RASA DARI ANAK MUDA PENANG SEMPOI.
zam MAT REMPIT SIPULIAU

email dari pembaca Blog MatKilau Penang yang diterima pagi tadi.



2 comments:

tRiQkYboy said...

2.0 x brmaksud Bersih 2.0.. Mcm mana ngan aq yg pakai keta Lancer 2.0? Adakah aq pnyokong Bersih jugak?? perhimpunan Bersih 2.0 hanya unt0k orang bodo yg x menghargai negara..Nameewee ni skurang2 nya dia ingat negara trcinta dia, walau pun dia meremix negaraku jd hip hop..Film ni best sangat. K0nsep 1 malaysia. Mcm film Sepet,Gubra,Muaalaf arahan Yasmin Ahmad..sapa2 x suka Namewee x payah la buat kecoh nk ada kan demolah ape lah. Walaup0n Nameewee penah wat Kesalahan Trhadap negara kita,x kan kita x bg dia peluang ntok brubah?

matkilaupenang said...

barua pencacai dan pembela namewee nie.bercakap dengan fakta dia menghina lagu negaraku.hina islam mengazan waktu subuh.hina melayu yang pekerja TNB.semuanya ada dalam youtube.inilah bila melepaskan anjing yang tersepit.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive