Sunday, August 4

APABILA ANJING BERNAMA NAMEWEE GIGIT TANGAN TUAN NAZRI AZIZ...........?


Jika sudah berperagai seperti ANJING tidak perlu diberi perhatian serta manjaan yang lebih.. Silap hari bulan kena gigit dengan ANJING itu sendiri. Lepas tue baru nak melatah dan mengomel macam budak budak kelaparan.. Ini adalah salah satu parasit yang tidak patut dibiarkan. Apa punya bengap dan bahalol.

Datuk Mohamed Nazri Aziz membidas penyanyi rap, Wee Meng Chee atau Namewee kerana memaki-hamun pelbagai pihak berhubung penangguhan filem The New Village dalam video yang dimuat naik ke laman YouTube Khamis lalu.

Dengan nada tegas, beliau mengingatkan Namewee bahawa dia tinggal di sebuah negara berbilang kaum yang penuh dengan sensitiviti yang perlu dihormati.

"Saya pun hendak hentam dia habis-habisan. Dia budak yang tidak tahu sejarah, budak yang bodoh, berhingus dan tidak faham tentang sejarah negara kita. Hidup dalam sebuah negara berbilang kaum, kita harus mengambil kira sensitiviti dalam negara.

"Dia kena ingat, polis dan angkatan tentera telah membela negara kita. Jangan esok kalau apa-apa berlaku kepada dia, polis tidak mahu ambil tindakan, dia marah pula,"

Apa dah jadi Geng takkan binatang peliharan sendiri pun tak boleh nak jaga... huhuhuhu...


2 comments:

Anonymous said...

namawee..sikap beliau menunjukan bahawa orang cina hendak memusuhi org melayu muslim....
beliau adalah ikon org cina..bukti dan tanda orng cina memang ta boleh dipercayai di mlaysia..
suruh mereka balik ke cina..

Anonymous said...

lawak giloooo di bulan ramadhan.. lawak pau sudah datang... semua pemimpin atas calon pemimpin dah berlawak.. semua berkokok..

ketua pemuda dah berkokok.. terbangun dr tidor pjgggg... ketua berjln jln dah menyalak.. dah sedor yg diisalak bukit rupanya.. ingatkan emas.. pahlawan melayu patah keris dah bersuara.. tengah sibokk cari keris yg hilang... nak cari tukang besi baru.. aikk kan suka pegi indonesia semua tu... beli aje keris kat sana.. pakat ramai ramai bawak keris masa pau.. selit kat pinggang... sayalah pejuWANG MELAYU

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive