Tuesday, August 27

GENG ADAM ADLI MAKAN MEE BABI DIKEDAI CINA..........


Haram jadah punya Melayu patut pun perangai depa macam BABI, Makan kedarah binatang haram tue rupanya.... Tapi benda macam nie yang membolehkan depa nie guling-guling kat depan Parlimen. Kalau setakat lubang kunyit Anwar minta apa ada hal der....... Patut Anwar pun telioq dengan depa nie.....

Mungkin bagi mereka ianya adalah perkara biasa tetapi bagi kita ianya amat menjijikkan malah menyimpang dari pegangan agama Islam itu sendiri.Apakah anak-anak muda yang celupar ini masih Islam atau hanya mengaku Islam ?

Gambar di atas merupakan salah satu daripada gambar yang di muatnaik oleh seorang pemegang akaun facebook bernama Komrad Haizal.Melihat kepada komen yang dinyatakan jelas mereka sedang mempermain-mainkan agama Islam itu sendiri.


2 comments:

Anonymous said...

memang patut pun org-org bukan Islam tidak menghormati org-org Islam itu sendiri kerana sikap org Islam yg menyempang dari ajaran islam ,AlQuran lebih teruk dari org bukan Islam sememangnya kafir..org melayu yg indah pada namanya x semestinya islam....walaupun dilahirkan dalam keluarga Islam..

Fikir Tajam said...

Peliwat yg tak mahu membela diri sendiri ini (bersumpah mahupun melakukan ujian DNA serta tak mahu saman Datuk Eskay) SELAYAKNYA berdialog dengan para peliwat lain serata dunia.

Peliwat Sang Brader (B) Anwar (A) Bin (B) Ibrahim (I) ini tak punya kredibiliti bukan sahaja sebagai pemimpin malah sebagai manusia biasa yg bermaruah pun.

Kesian PKR TOTOK termasuk abang dan adik aku yg TAKSUB dengan peliwat ini. Alah...Nik Aziz pun TAKSUB.... Hadi Awang....

Mereka ini tak kan percaya Anwar ini memangnya seorang peliwat waima anak isteri mereka sendiri diliwat.

Barangkali mereka hanya percaya yg Anwar memang peliwat bilamana mereka sendiri diliwat...

Kesian...

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive