RAPID

Saturday, August 31

VIDEO : MAMAT NIE DIPUKUL HINGGA PECAH KEPALA...... @PDRMsia


Apa nak jadi dengan dunia sekarang!!!! Macam-macam yang berlaku... Ini adalah contoh terbaik buat mereka yang cuba untuk menjadi peragut...MKP tak kira kau tue melayu atau apa bangsa pun jika dah sampai macam nie pun bangsat baik pergi mampus saja.

Banyak lagi kerja yang halal serta sah dari segi undang-undang boleh buat tapi kenapalah lorong gelap nie jugak yang hang pilih..... Akai letak kat lutut...

Kejadian ini berlaku pada 29 0gos lalu dan ianya telah dimuat naik di Facebook. Lokasi kejadian adalah Sri Gombak, Kuala Lumpur.


Malam ini adalah sambutan Hari Kemerdekaan pada yang keluar rumah diwaktu begini berhati-hati. Sesungguhnya malang tidak berbau. Bukan MKP nak minta korang ditimpa malang akan tetapi sebagai sahabat korang berhati-hati. Langkah pengecahan awal adalah lebih baik sebelum pekara buruk terjadi...




No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive