Friday, August 16

RAMAI LAGI PEMIMPIN UMNO PULAU PINANG YANG LANTIK ANAK SEBAGAI PEGAWAINYA...........?


Ini bukan rekaan akan tetapi kenyataan yang harus diterima oleh semua pihak. Ternyata benda yang pahit amat sukar untuk ditelan, Ibarat kata pepatah "diluah mati bapak ditelan mati anak" akan tetapi hakikat sebenarnya itulah amalan sejak dari dahulu dan sampai kini.

Jangan menipu ahli UMNO Pulau Pinang atau nak berdalih jika dipecah pekung ini sudah pasti ramai yang melompat seperti ANJING DIBALING BATU KENA DEKAT KEPALA.

So pada yang berkenaan tolong jangan kacau orang lain atau mempertikaikan kerja orang lain kerana kita ini semua manusia.Ingat tue!!!!  Walau bagaimanpun kita semua dari semua segi sudah pasti ada kesalahan serta tidak sempurna juga akhirnya.

Kuman diseberang laut pastinya nampak akan tetapi BANGKAI GAJAH DIDEPAN MATA DITUTUP RAPAT NAMUN BANGKAI TETAP BANGKAI......BAUNYA TETAP MENUSUK HIDUNG......

MKP ambil pendekatan mahu melondehkan amalan KRONISME yang dilakukan oleh Ketua Menteri POJAAN CINABENG DAP dulu sebelum buka pekung UMNO.......

 Setakat ini ADUN Pakatan DAPING Chong Eng (Bukit Mertajam), Lim Hock Seng (Bagan Jermal) dan MELAYU TAK SEDAQ DIRI Abdul Malik Abul Kassim (Batu Maung). Meraka ini telah melakukan kesalahan yang pastinya ditutup mata oleh Guan Eng walaupun melakukan kesalahan mengaji kaum kerabat sebagai pegawai pada mereka.

Anak lelaki Chong Eng sedang membantu ibunya itu secara sukarela dan tidak dibayar gaji oleh kerajaan negeri. Adakah dakwaan ini benar? Mana ketelusan CAT yang dicanang oleh DAP?

Abdul Malik pula telah mengaji adik perempuannya bekerja di pejabatnya sejak 2008. Siapa yang bayar gaji....DAP tutup mata??? untuk mengaburi mata rakyat Pulau Pinang jawapan ini telah diberikan..  Adik perempuannya meletakkan jawatannya pada bulan ini bagi mematuhi arahan kerajaan negeri pada Mei lalu yang tidak membenarkan ahli keluarga dilantik sendiri oleh ahli exco. Depa buat tak apa tapi kalau UMNO depa korek sampai lubang cacing.....

Hock Seng pula mengakui adiknya membantu beliau di kawasan pilihan rayanya tetapi telah meletakkan jawatan. Betul ka dakwaan ini...?

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive