Wednesday, August 28

ISLAM DIHINA OLEH CINADAP.......MINUM CHAMPAGE


Ini yang terjadi apabila terlalu sangat diberi muka hingga puak harami sanggup mencabar agama Islam. Apa dah jadi nie??? Banner ini MKP terjumpa dia jalan penang di Georgetown...Pusat Hiburan black and white ini mungkin kepunyaan cina dap.Almaklumlah yang menjadi ketua mereka sekarang adalah Adun tong gas.Sebelum ini adun tomg gas ini pernah mengeluarkan kenyataan bahawa kaum india muslim peniaga nasi kandar boleh balik india..


Ini adalah contoh yang terbaik dari DAP.Kalau setakat kain rentang menghina islam tue tak ada hal...mungkin pada pendapat cina dap nie kat PulauPinang dah tak ada melayu kot????

MKP musykil lagi dengan MPPP??? Adakah pemberian lesen oleh MPPP diluluskan begitu sahaja tanpa pemeriksaan. Adakah YDP MPPP yang baru sahaja dikurniakan Pingat Datuk oleh Gabenor Pulau Pinang masih lena dengan title baru itu. 

YDP Pathiyah nie adalah perempuan berugama Islam takkan tak faham penghinaan ini. Jangan kerana pangkat serta apa saja yang diberi hingga sanggup Islam itu sendiri tergadai... 



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive