Friday, August 30

@shaberyc PULAK JADI HERO #TANDAPUTERA






Antara pemimpin yang lantang bersuara demi memastikan Filem Tanda Putera bakal tayangkan di Pulau Pinang esok. MKP ucapkan tahniah pada Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek kerana tegas didalam isu ini.


Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (Finas) telah diminta memastikan filem itu ditayangkan di panggung wayang di negeri itu seperti dirancang.

Mengulas tindakan kerajaan Pulau Pinang menukar surat "arahan" kepada "nasihat" kepada panggung wayang supaya tidak menayangkannya, Shabery berkata, ia mungkin berlaku disebabkan tuntutan dan kemarahan orang ramai. 

Katanya, pihak yang mendapati filem itu mempunyai babak fitnah dan mengganggu keharmonian kaum boleh membuat laporan kepada polis dan Lembaga Penapisan Filem (LPF).

MKP Ayat Sempoi : MKP bertemu dengan Ahmad Shabery Cheek kali terakhir di lapangan terbang Kota Bahru semasa Kempen PRK Kuala Besut.... Bila agaknya bakal bertemu lagi dengan pemimpin yang mesra rakyat macam beliau.....?


No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive