exponegaraku

Saturday, November 23

KAKI JILAT BURET PUN MENANG.........


Mungkin ini hala tuju PAS dan kehendak perwakilan yang mengundi. Nak kata BODOH tak juga kerana yang dok ada kekadang terdiri dari mereka yang berpelajaran tinggi. Peguam Doktor dan segala bijak pandai tapi bab memilih pemimpin agak sengal jugak. Kaki jilat Buret korang pilih. Takkan tak ada yang layak?

Dalam pertarungan sengit satu lawan satu bagi jawatan Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu berjaya menewaskan calon `favourite' kumpulan ulama iaitu Datuk Nik Mohd Amar Nik Abdullah.

Anak Nik Aziz pun rekod pernah bercalaq memang senang MAT Sabu sapu habis kali nie. Pimpinan DAP pastinya tersenyum riang dan gembira kerana Mat Sabu senang untuk dicucuk hidung tak seperti pemimpin PAS yang lain.

Mat Sabu mempertahankan jawatan Timbalan Presiden Pas untuk penggal kedua, menewaskan pencabarnya, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah dengan majoriti 98 undi.

Beliau yang menang dengan majoriti tipis mendapat 588 undi, manakala Mohd Amar 490 undi. Sebanyak lapan undi rosak. Seramai 1,086 perwakilan mengundi.

Keputusan untuk jawatan Naib Presiden pula akan diumumkan pagi esok kerana berlaku pengiraan semula undi.

Timbalan Presiden Pas, Datuk Husam Musa pula  dikhabarkan tersungkur dalam merebut jawatan Naib Presiden. Elok sangat lah tue sekarang karier politik Husam bakal berkubur setelah cita-cita menawan Parlimen Putrajaya pada PRU-13 tempohari gagal.

MKP berpendapat sudah pasti ada percaturan untuk Husam menang kembali. Tengok aje nanti drama dari PAS.


5 comments:

Anonymous said...

dah jilat burit sedap,rasa masin sikitlah.

Anonymous said...

ha ha ha !

Anonymous said...

sapa2 menang pon semua kaki jilat ...
cuma depa tak riuh kat orang je ...
kah..kah..kah

tgk anon 9:02 ...siap bagi taw masin lagi ...mesti dah selalu pekena tu ..
kah..kah...kah

Anonymous said...

ahli pas=ahli pkr=ahli dap=PR. Tiga2 tu ada yg betoi ka. sama saja. merapu..hancurkan negara...

Anonymous said...

Syaiton Irojjim.....pi lah jilat cadbury...jakim dah bagi halal balik...mana tau boleh bijak sikit lepai menjilat cadbury tu hah. Matkilau taik kuching makan taik muntah darah....

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive