Tuesday, November 19

PAS PULAU PINANG DILAYAN MACAM ANJING KURAP...... @cmLimGuanEng


PAS dilayan oleh Ketua Menteri Cauvanis Bangsat DAP Lim Guan Eng seperti Anjing kurap boleh ditendang sesuka hati. Ini dikatakan baru padan muka dengan Golongan PAS yang masih tak sedaq diri dengan tipu helah DAP Cauvanis.

Baru pegang negeri dah kena layan macam sampah.kalau pegang Malaysia memang malang la..kena ingat DAP pling berkuasa dalam Pakatan.DAP x penah jilat PAS,PAS sahaja sanggup jilat DAP..

Badan Perhubungan PAS PULAU PINANG - Sidang Media Khas.

Pada 19 Nov 2013 antara jam 1400 hingga 1440 bertempat di Bilik Teratai, Safira Country Club, Sbrg Jaya, SPT. Badan Perhubungan PAS PULAU PINANG telah mengadakan Sidang Media Khas. Majlis telah dipengerusikan oleh Afnan hamimi bin Taib Azamudin - Setiausaha DPPAS Negeri Pulau Pinang/AJK PAS Kawasan Permatang Pauh.
Isu Pas dipinggirkan

1) PAS Pulau Pinang dengan penuh hormat akan menarik diri serta meletak jawatan dalam beberapa tawaran jawatan, portfolio dan posisi jawatan tertentu dalam Kerajaan Negeri Pulau Pinang sekiranya tuntutan dan ketetapan ini tidak diambil serius oleh pihak Kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Pulau Pinang.

2) PAS Negeri Pulau Pinang akan mengkaji kembali kedudukan PAS dalam Pakatan Rakyat Negeri Pulau Pinang jika tidak lagi diperlukan dalam Kerajaan Negeri, demi memelihara prinsip dan maruah perjuangan.

3) selepas PRU 13 ini, kerajaan Pulau Pinang seperti meminggirkan PAS negeri Pulau Pinang dimana tiada perbincangan yg dilakukan bersama Pas negeri Pulau Pinang.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive