Sunday, November 24

MATLAMAT KUBURKAN PAS OLEH KAKI JILAT BERJAYA......


Matlamat DAP mahu memastikan Pas menang 45 kerusi, PKR 45 kerusi dan DAP 45 kerusi mustahil akan tercapai. Bahkan Pas belum tentu dapat mengekalkan 21 kerusi yang diperolehi parti itu pada PRU 13 baru-baru ini.

Kemerosotan sokongan orang ramai terhadap Pas berpunca daripada sikap gelojoh Mat Sabu, sehinggakan ramai yang takut mendekat parti itu kerana tidak tahu apa sebenarnya matlamat dan hala tuju Pas.

Hendak dikatakan mendokong Islam, Pas lebih mengambil berat kematian pengasas Parti Komunis Malaysia (PKM), sehinggakan mereka berjuang habis-habisan untuk membawa balik abu mayat Chin Peng.

Jika mahu mendokong Islam, sudah tentu Pas akan menjauhkan diri daripada idealisme komunisme, tetapi ini tidak berlaku. Sebaliknya, Mat Sabu lebih mengutamakan penganut bukan Islam daripada mendekati umat Islam.

Keadaan dan fahaman yang berbolak bahagi inilah mendorong orang ramai menjauhkan diri daripada Pas, tambahan pula pemimpinnya yang tidak mesra rakyat.

Itulah yang ditekankan oleh perwakilan dari Kedah, Nasir Zakaria yang cuba memberi peringatan kepada Pas bahawa parti itu hanya mempunyai dua ciri, sedangkan UMNO memiliki lima ciri.

Tiga ciri-ciri yang tidak ada pada Pas, katanya, ialah menjauhkan diri daripada mempertahankan atau menjaga institusi raja, manakala keduanya, Pas tidak pernah memperjuangkan rakyat dan ketiga, parti itu gagal menunjukkan mereka sebuah parti atau pemimpin mesra rakyat.
Konsep Umno tak tepati tahalul siyasi PAS - Hadi Awang - Konsep Umno tak tepati tahalul siyasi PAS - Hadi Awang http://www.youtube.com/watch?v=TWtFuCVPmVE&feature=youtube_gdata

Ini komen dari Hadi Awang yang pernah menyeluarkan fatwa haramkan UMNO dan sebagainya namun bersama DAP tidak haram malah diberkati.Bagi MKP ini bukan tahlul siyasi akan tetapi Bahalol Mak Dia Punya Puki.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive