Saturday, April 9

18SX PANAS VIDEO SEX KJ TELAH TERSEBAR.

Biar betul nie punggah lepas dedahan ANUgerah tuhan KJ pulak dah kena habislah kerjaya Ketua Pemuda Umno nie lepas nie bolehlah mendiamkan diri. 

Dakwaan kononnya turut wujud rakaman video seks membabitkan Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin sengaja ditimbulkan pihak tertentu bagi mengalih tumpuan rakyat daripada isu sama mengaitkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim. 

Khairy ketika ditanya media berhubung perkara berkenaan berkata, ia adalah satu usaha yang tidak berasas untuk menjatuhkan dirinya. 

"Saya melihat ini satu usaha untuk mengalih pandangan dan tumpuan rakyat daripada skandal yang melibatkan pemimpin pembangkang.



"Ia kisah lama yang sebenarnya keluar pada Pilihan Raya Umum (PRU) yang lepas untuk menjatuhkan saya tetapi tidak berjaya," katanya kepada pemberita selepas Majlis Pelancaran Jelajah One Malaysia ''JOM KEDAH'' di sini hari ini.


 Beliau mengulas kenyataan Ketua Cabang PKR Rembau, Badrul Hisham Shaharin dalam sebuah harian berbahasa Melayu hari ini, berhubung dakwaan kononnya wujud video seks melibatkan beliau (Khairy)


SETERUSNYA BACA DISINI

16 comments:

anti bohmau said...

video ni, kalu ajak sorang tu yg mintak duit pelinciaq tu, mesti dia bukan saja melompat tapi melantun sakan dan bertempik2 kata
"memang dia! memang dia tu! walaupun muka dia kelabu aku tak nampak, tetapi lobang hidungnya tetap menjadi pojaan!"!!!!
ekek kekeke!

lepaih ni pelakon2 hollywood ka, bollywood ka, chinawood ka semua dah tak buleh nak cari makan dgn aman lagi daaaa...

matkilau said...

hanya memberi penjelasan tantang apa yang cuba Puak Pakatan putaq belit untuk mengalih isu yang sebenar.

Megat Alam Gempita said...

Video ni cuma besi dan mata tak boleh jadi saksi...emm pakai je hukum Qazaf, pastu kalau kena dakwa, tangguh-tangguhkan prosiding mahkamah, mintak tukar hakim, upah lawyer pandai putar belit...cariler ularmak yg boleh bela...kan senang hidup

Afif Farhi said...

Hahaha... Kelakarlah diorang nie... Itu tandanya nak cuba alihkan perhatianlah tue... Pak Anuwar dah KANTOI... yea yea... Dah kantoi... Yea yea...

bujangsenang said...

fitnah puak pembangkang

mdino said...

kj ada ramai musuh ..terutama dari geng mukriz.........

kelambuharimau said...

gambo tak terang,,tapi gambo anuar dengan cina doll tu terang bangat seh

Tukang Komen said...

Pencacai pakatan jangan bimbang. Kalau benar ada aku gerenti Umno akan minta KJ lepas jawatan. Bukan macam perangai pembangkang,dah terang nyata masih disanjung dan dipuja. Pakatan tak bermoral.

Anonymous said...

Salah orang tu. KJ tu gelap yang dalam gambaq ni cerah. Takkan KJ boleh tukar kulit dengan serta merta.
Jangan fitnah orang, tak baik.

Gedung Akal said...

Kah...kah....kah...ini Melayu main video lucah pulak...semua Melayu bebal...Cina yang jual no ekor dan vcd cetak rompak yang untung...cina kapir jual sayur pun untung..Melayu memang bebal....duk tunujuk video lucah anwar ibrahim dan KJ....bodohnya Melayu...kah...kah... politik yang harus dalam Islam dah jadi rosak dengan tindakan politik Melayu bebal..kah...kah...

Terbakor said...

asik modal lucah je politik malaysia.. dua2 pihak pun 2x5 je

stone said...

bro! ada lagi ka video blue.. habaq mai!! Tgh dok karan ni!

Anonymous said...

agak.agak la nak tuduh.memang omno dah gila meroyan neh.apaceta yg mati kat tengah lebuh raya dulu tu.ketua bahagian dan puteri omno.napa tak komen mesti banyak scandal kan ha ha ha ha ha ha he he he he .itulah omno

Anonymous said...

apsal la x abis2 ngan modal video seks. cukup2 la. xde modal lain ker? percubaan nak tembak 2 org dgn 1 peluru la ni. sasarannya adalah KJ dan PR? PR tu aku faham. tapi KJ? wtf! masa PAU berdegar2 tu, auta je ke? kah kah kah

sky awana said...

video ini asalkan letak kat page pembangkang walaupun blur, tk clear mreka psti akan percaya tahap gaban.

Anonymous said...

Kalau x benar cepat2 lapor polis. Biar undang2 tentukan.

Followers

PALING SEMPOI MINGGU INI

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive