Tuesday, April 5

Jam Omega Pak Sheik Jumpa Kat Kuching.



Alkisah tadi saya mendapat tahu bahawa jam tangan omega telah dijumpai dekat sebuah hotel di kuching.Apa dah jadi takkan pasal jam atau video nie dah memecahkan Parti Kelentong Rakyat disini.Depa pakat-pakat nak buat demo dan tak mau lagi kat PKR nie pasal Ketua Umum dah buat onar dekat PARTI.Adakah ini yang disanjung dan akan mencorakkan senario politik Malaysia dimasa hadapan.Sepatutnya depa nie dah sedaq dan kona baring.Bab yang penyokong tegar dan ada kepentingan dalam parti.Lama mana depa nie akan bertahan!!!!!! di Kuching berlaku sebaliknya    

KUCHING: Penyandang kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Padungan, Dominique Ng Kim Ho, yang tidak disenaraikan bertanding hari ini membuat keputusan meninggalkan Parti Keadilan Rakyat (PKR). 

Bagaimanpun, Dominique berkata beliau akan tetap bertanding pada pilihan raya negeri Sarawak kali ini
"Anda semua tunggu esok (penamaan calon), tengok kawasan mana yang akan saya bertanding," katanya pada sidang media di sini sebentar tadi.


Mat Kilau kata Depa pakat tolak dominique pasal nak angkat baru bian naik. PKR yang baru setahun jagung dalam Sarawak yang mana Bukan di tubuhkan dalam memperjuangkan rakyat Sarawak melainkan hanya ingin kuasa bagi memudahkan Orang Semenanjung iaitu Ketua PKR Anwar Ibrahim menjadi lebih berkuasa.

PKR tidak pernah membangunkan apa apa dalam negeri Sarawak dan dengan penglibatan mereka dalam menendang SNAP parti yang lahir di Sarawak bukti jelas bahawa jika mereka menang sekalipun anak anak Sarawak akan di Pinggirkan dan Sarawak akan di kuasai Anwar Ibrahim pemimpin dari semenanjung dan bukan di kuasai anak jati Sarawak.

Ini yang seharusnya di lihat oleh Rakyat Sarawak bahawa Barisan Nasional yang mengabungkan 4 parti utama dalam negeri Sarawak ini sungguh tepat dan relevan sama sekali. PBB,SNAP,PRS dan SPDP merupakan parti yang Lahir di negeri Sarawak dan di pimpin oleh Anak Jati Sarawak dan tidak ada kena mengena dengan orang dari Semenanjung.

Namun dalam pakatan Rakyat Sarawak? Hanya SNAP yang di asaskan dan di pimpin oleh Anak Sarawak manakala DAP , PAS dan PKR merupakan orang Luar yang cuba merampas negeri Sarawak.
 



No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive