Wednesday, April 27

PANAS:Guan Eng Kena Pukul.


Guan Eng semakin besaq kepala dengan mempermainkan halal dan haram yang sepatutnya diterajui oleh pemimpin yang beragama islam ini sudah jadi satu isu yang patut dipandang berat oleh umat islam Pulau Pinang.Jika kita memberikan kuasa sebagai penasihat kepada orang bukan islam sudah pasti apa yang diputuskan menjadi was-was dan menimbulkan pertanyaan adakah mereka benar-benar faham tentang agama islam atau hanya untuk menjadi diktator.


Malik itik hanya diberi kuasa sebagai pengerusi akan tetapi semua keputusan dimuktamadkan oleh Ketua Menteri sendiri ini sudah pasti kerana semua telah menjadi pengajaran kepada apa yang berlaku dimasa yang lalu.

Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang (Penang Development Corporation-PDC) dengan Aromacom Sdn. Bhd., Swiss Confiserie Sdn. Bhd., Attractive Ventures Sdn. Bhd. atau dikenali sebagai D’nonce Biofoods Sdn. Bhd., Jeenhuat Foodstuffs Industries Sdn. Bhd. dan Everbest Soya Bean Products Sdn. Bhd. dengan jumlah pelaburan sebanyak RM345 juta yang merangkumi 31.09 ekar bagi Fasa I PIHP.

Semua yang tersenarai diatas adalah milik siapa?

Dalam ucapan Ketua Menteri, Y.A.B Tuan Lim Guan Eng menyatakan walaupun Pulau Pinang mempunyai logistik yang terhad tetapi hasil urustadbir CAT membolehkan Pulau Pinang mengendalikannya dengan sistematik dan berkesan. Malah Pulau Pinang turut mencatatkan jumlah pelaburan tertinggi di Malaysia iaitu sebanyak 36.0% daripada keseluruhan jumlah pelaburan di Malaysia.

Dok tembak lagi,kuat pembohong dan kaki kencing Musibat nie.kenyataan  Datuk Mukhriz Mahathir KLIK DISINI

Tambah beliau lagi, seorang warga Pulau Pinang telah melakukan kerja enam warga Malaysia, dan semua ini adalah hasil kerjasama semua pihak yang yakin bahawa urustadbir CAT dan keberkesanan kepimpinan telah melahirkan tenaga kerja yang mahir dan profesional.

Ketua Menteri mengakhiri ucapan beliau dengan mengajak semua warga Pulau Pinang untuk berganding bahu menjayakan bukan sahaja pertumbuhan pesat ekonomi Pulau Pinang malah melibatkan semua aspek dalam melestarikan kehidupan harian warga Pulau Pinang.

Hadir sama di upacara tersebut, Exco Kerajaan Negeri merangkap Pengerusi PIHH Development Sdn. Bhd. (Halal Penang), Abdul Malik Kassim ; Ahli Lembaga Pengarah Halal Penang, Koay Teng Hai dan Salleh Man ; Pengurus Besar PDC, Datuk Rosli Jaafar ; Penasihat Korporat kepada Pengerusi Halal Penang, Murali Ram selaku, wakil-wakil pelabur serta wakil-wakil dari PDC

Matkilau Penang kata eloklah tue dia pakat dok kencing depa nie pakat dok nganga bawah minum ayaq kencing dia.


  


3 comments:

Alhamdulillah said...

salam perjuangan,

Mai kita link, blog saudara telah saya link ke blog saya

Anonymous said...

Salam bro. Ada perkara sikit gua nak bincang mengenai persiapan PRU13 untuk negeri Penang. Harap contact gua balik di unitmediapp@gmail.com. TQ.

matkilaupenang said...

sungai rapat on9 telah saya pautkan blog anda.

MPP saya telah hantaq apa yang perlu ke unitmediapp@gmail.com.

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive